13 بهمن 1396 - 16:08

اپراتورها با صنعت پرداخت تعامل سازنده را آغاز کنند

مدیر عامل تجارت الکترونیک پارسیان تاپ عنوان کرد: امنیت، سهولت و سرعت کاربری و دسترس ­پذیری، ابعاد اصلی نیازهای مردم در حوزه پرداخت است.
کد خبر : ۸۱۴۷۴
قنبریان

به گزارش ایبِنا، عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ) در حمایت از تصمیم اخیر بانک مرکزی در خصوص توسعه استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی گفت: این تصمیم در زمان منطقی و در راستای تامین نیاز مردم اتخاذ شده است. ضمن اینکه مقدمه ای به جا برای اصلاح نظام کارمزد صنعت پرداخت است لذا وظیفه تمام اصحاب حوزه پرداخت و بانکی است که حمایت قاطع خود را از این تصمیم اعلام کنند.


قنبریان افزود: با وجود اینکه با این تصمیم یکی از ابزارهای قابل دسترسی مردم حذف می شود، اما امنیت مهم­ ترین شاخص در صنعت پرداخت بوده و اولویت آن باید در نظر گرفته شود. از طرفی با فراگیر شدن گوشی­ های هوشمند و اینترنت همراه و همچنین بلوغ اپلیکیشن­ های پرداخت، تمام ابعاد نیازهای مردم می­ تواند از این طریق برآورده شود.


وی ادامه داد: تجارت الکترونیک پارسیان با این رویکرد تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه اپلیکیشن تاپ و سایر فناوری ­های نوین قرار داده است. از این رو این اقدام تاثیر منفی در این شرکت نداشته و کاربران همچون گذشته می­ توانند از سرویس ­های متنوع اپلیکیشن استفاده نمایند.


وی گفت: اپلیکیشن تاپ هم اکنون سرویس های کاربردی نظیر کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، کمک به خیریه، پرداخت جریمه و اخیرا امکان مانده گیری از حساب کارت های بانکی عضو شتاب را فراهم آورده که کاربران آن می توانند با امنیت و سهولت از آن استفاده کنند. از سوی دیگر، این تصمیم که در راستای حفظ امنیت خدمات پرداخت بوده و می تواند فصل جدیدی از همکاری های میان اپراتورهای تلفن همراه که دارای شبکه گسترده ارتباطی هستند و شرکت های psp ایجاد و با تعامل سازنده این دو حوزه  نسبت به گسترش صنعت پرداخت در حوزه­ های امن­تر اقدام نمایند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر