16 اسفند 1396 - 16:37

کشف قیمت ۴۱۵۰ ریالی «شفا»

تعداد ۱۱۷ میلیون و ۹۴۳ هزار سهم، معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری شفادارو با نماد «شفا» امروز در بورس به روش ثبت سفارش به قیمت هر سهم ۴۱۵۰ ریال کشف قیمت شد.
کد خبر : ۸۳۲۲۶
بورس

به گزارش ایبِنا، با عرضه اولیه این شرکت در بورس  تهران تعداد شرکت های فعال در بورس به ۳۲۶ عدد رسید و به ارزش بازار ۴۸۹۰ میلیارد ریال افزوده شد. شرکت «شفا»  به عنوان پانصد و شانزدهمین شرکت پذیرفته شده  در بورس تهران می باشد و در عرضه اولیه امروز، تعداد ۸۳۲ سهم به هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی تخصیص یافت.


این گزارش می افزاید: امروز تعداد ۱۱۷.۹۴۳.۰۰۰  سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرک سرمایه گذاری شفادارو به عنوان پانصدوشانزدهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی» گروه «ساخت سایر محصولات شیمیایی» و طبقه «ساخت محصولات دارویی، مواد شیمیایی مورد استفاده در داروسازی و محصولات دارویی گیاهی» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «شفا» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه شد.


یادآوری می شود در سال جاری هفت شرکت های «های وب، تولیدی چدن سازان، به پرداخت ملت، فولاد کاوه جنوب کیش، تامین سرمایه امید، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و شفادارو» عرضه اولیه شدند.


همچنین اوراق بدهی صکوک اجاره سایپا ۱۴۳ و ۴۰۳، اوراق مشارکت شهرداری شیراز و گچساران، صکوک اجاره صنعتی و معدنی گل گهر «صگل ۴۱۱، صگل ۱۴۱۱»، و بزرگترین تامین مالی بخش خصوصی  با صکوک مرابحه ایران خودرو «صخود۴۱۲، صخود ۱۴۱۲، صخود ۰۰۱۲»  در بورس تهران درج و معامله شدند. صندوق های پذیرش شده و معامله شده در سال ۹۶ شامل صندوق قابل معامله در اوراق بادرآمد ثابت کمند و فیروزه آسیا است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر