11 ارديبهشت 1397 - 14:55

افزایش چشمگیر رضایتمندی مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران

اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بانک قرض الحسنه مهر ایران از افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات و سبد محصولات بانک خبر داد.
کد خبر : ۸۵۳۲۱
nama

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، یکی از عوامل رشد وتوسعه اقتصادی کشورها وجود بانکهایی با کارایی وسلامتی بالاست؛ در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند تا با ارائه خدمات مطلوب، مطمئن و متناسب بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان رضایت و وفاداری آنان را فراهم آورد.


این بانک، با ارائه محصولات متنوع، طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکداری الکترونیک سعی دارد تا نیازهای مشتریان خود را درک کرده و هر روز بهتر و بیشتر به کیفیت خدمات خود از طریق بانکداری الکترونیکی بیافزاید.


تولید خدمات جدید مبتنی بر اینترنت، مانند راه اندازی سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین، بهبود و بروز رسانی موبایل بانک و گسترش زیرساخت های لازم برای اینترنت بانک، سبب شده است تا مشتریان بتوانند بیشتر امور بانکی خود را بدون حضور فیزیکی به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام دهند.


بررسی گزارش شکایات دریافتی از مشتریان در سه ماه زمستان سال ۱۳۹۶ در سطح کشور، نشان می دهد که رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک و رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، نسبت به همین دوره در سال گذشته افزایش داشته است.


با فعالیت های مطلوب و گامهای موثر برداشته شده توسط اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بانک قرض الحسنه مهرایران، میزان شکایات مشتریان بانک در ۶ ماه دوم سال ۹۶ نسبت به همین مدت در سال ۹۵ بالغ بر ۹۵ درصد کاهش داشته است.


در این راستا، با توجه به اینکه اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس شرح وظایف ابلاغی، مسئولیت رسیدگی به عملکرد تمامی واحدهای ستادی و اجرایی بانک در چهارچوب مقررات، آیین نامه، دستورالعملها و مصوبات هیات مدیره را بعهده دارد، لذا تلاش می کند تا با ارائه راهنمایی ها و راهکارهای لازم به واحدهای تابعه در اجرای صحیح راهبردها، اهداف، خط مشی ها، بخشنامه های ابلاغی و همچنین توجه ویژه بازرسان اعزامی به ارتقاء سطح آموزش کارکنان واحدهای اجرایی نسبت به اصلاح و بهبود عملکرد آنان بصورت مداوم اقدام شود.


انجام بازرسی های ادواری از شعب تابعه، رسیدگی و پاسخگویی به استعلامات مراجع قضایی و نهادهای نظارتی، کنترل و مانیتورینگ روزانه سرفصل و حساب های شعب بر اساس چک لیست های تهیه شده،کنترل هفتگی و ماهانه آمار مطالبات سررسیدگذشته، معوق و مشکوک الوصول مدیریت شعب استان ها و پیگیری مداوم و ... بخشی از اقدامات بانک در حوزه بازرسی در سال ۹۶ است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر