24 آذر 1397 - 12:13

ایجاد کرسی‌های تعاون و کارآفرینی در مراکز استان‌ها

کرسی های تعاون و کارآفرینی با هدف آشناسازی دانشجویان و اساتید به همت دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام مراکز استان ها در حال راه اندازی است.
کد خبر : ۹۴۶۶۱
تعاون

به گزارش ایبِنا، صدیقه مظفر با اعلام این خبر که کرسی های تعاون و کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان هرمزگان ایجاد می شود، افزود: این کرسی ها در ۱۷ آذرماه و به همت مرکز رشد واحدهای فناور و همکاری دفتر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و مرکز آموزش علمی کاربردی جهادانشگاهی بندرعباس، مطابق قرارداد فی مابین جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد.


وی ادامه داد: بر اساس این قرار داد ما شاهد برگزاری چهار کارگاه با عناوین آشنایی با کسب و کارهای تعاونی، آشنایی با چهارچوب یک کسب و کار موفق،  آشنایی با نوع جدید کسب و کارهای تعاونی و نقش کارآفرینی در توسعه تعاونی ها برای دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان و واحدهای فناور برگزار شد.


مدیر اجرایی مرکز رشد جهاددانشگاهی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مشاوره با حضور کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز علمی کاربردی برای دانشجویان این واحد از دیگر اهداف این قرارداد است.


همچنین مسلم خانی؛ مدیرکل ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینباره اعلام کرد: کرسی های تعاون و کارآفرینی با هدف آشناسازی دانشجویان و اساتید به همت دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام مراکز استان ها در حال راه اندازی است.


وی افزود: طرح ملی ایجاد کرسی های تعاون و کارآفرینی با رویکرد برگزاری کارگاه ها، همایش ها و سمینارهای آموزشی در حوزه تعاون و کارآفرینی و ارایه مشاوره های تخصصی به دانشجویان به منظور کمک به آنان برای تشکیل شرکت های تعاونی کارآفرینانه دانشجویی و بسترسازی برای ایجاد شرکت های تعاونی دانش بنیان توسط ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳۱ استان کشور و با هدایت و نظارت دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرایی شدن است.


خانی تصریح کرد: پرورش دانشجویان خلاق، نوآور و کارآفرین تیم گرایی که مایل به تشکیل شرکت های تعاونی دانشجویی و شرکت های تعاونی دانش بنیان باشند از اهداف اصلی این طرح ملی است.


برچسب ها: مسلم خانی تعاون
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر