10 تير 1398 - 11:50
ایبِنا گزارش می‌دهد:

دلار در کانال ۱۲ هزار تومان

طی روزهای اخیر هر دلار آمریکا با کاهش قیمت از ۱۳ هزار تومان، در کانال ۱۲ هزار تومان قرار گرفت.
کد خبر : ۱۰۱۴۶۰
اولین روز بازگشایی بازار ارز بدون معامله

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بازار ارز از جمله بازارهای مالی است که همواره متاثر از اخبار و حوادث بین المللی و سیاسی است و حتی با اتفاقی اندک این بازار با نوسان قیمتی مواجه می‌شود. اما طی هفته‌های اخیر شاهد این بودیم که با مدیریت صحیح بازار ارز از سوی بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت، بازار نه تنها با نوسان قیمت و تنش مواجه نشد، بلکه روند نزولی خود را نیز حفظ کرد.


به گونه ای که پنج‌شنبه ۶ تیرماه، نرخ هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۹۲۰ تومان بود و در بازار آزاد با تفاوت حدود ۲۲۰ تومانی به قیمت ۱۳ هزار و ۱۴۰ تومان داد و ستد شد. این روند کاهشی ادامه داشت تا جایی که اولین روز کاری هفته جاری، تفاوت قیمتی در صرافی های بانکی و بازار آزاد به حدود صفر رسید و قیمت هر دلار آمریکا در این دو بازار یکسان و به قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد.


در روز جاری نیز (در لحظه تنظیم خبر) قیمت دلار در صرافی های بانکی ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و در بازار آزاد با اختلاف ۲۰ تومانی به نرخ ۱۲ هزار و ۸۲۰ تومان در حال معامله است. بر اساس این گزارش، با اقدامات صحیح صرافان و مدیریت و نظارت بانک مرکزی طی هفته‌های اخیر شاهد آرامش و ثبات نسبی قیمت ها در بازار هستیم و شاهد ورود دلار از نرخ ۱۳ هزار تومان به کانال ۱۲ هزار تومان هستیم.


برچسب ها: ارز دلار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر