16 مرداد 1398 - 12:21

پیام رییس کل گمرک به مناسبت روز خبرنگار

رییس کل گمرک ایران طی پیامی ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به کلیه اصحاب رسانه و قلم، ابراز امیدواری کرد با توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی و بهبود روابط اجتماعی شاهدپیشرفت کشوردر عرصه‌های مختلف باشیم.
کد خبر : ۱۰۲۸۹۴
میراشرفی

به گزارش ایبِنا، متن پیام مهدی میراشرفی به این شرح است:


هر زمان که آگاهی‌بخشی و تلاش برای رشد و بالندگی فکری جامعه با عنصر شجاعت و فداکاری به یکدیگر پیوند خورده است، شاهد حماسه‌ای بزرگ و نقشی ماندگار بر صفحات تاریخ بوده‌ایم.
۱۷ مرداد، روز خبرنگار، نماد بارزی از این پدیده ماندگار است که با شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در حین انجام وظیفه در یادها باقی مانده است.


به اعتقاد اینجانب خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی و تنویز افکار، تلاش می‌کند تا به نحو مطلوب از عهده انجام رسالت خطیر خویش برآیند، اگرچه در این راه همواره با سختی‌ها و دشواری‌های فراوانی روبرو هستند.


از سوی دیگر توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی ازجمله اینترنت و شبکه‌های مجازی این امکان را به وجود آورده‌ تا کاربران به راحتی و در کمترین زمان از رویدادهای مختلف در سراسر جهان مطلع شوند که این امر مسئولیت و وظیفه خبرنگاران را در حوزه اطلاع‌رسانی سنگین‌تر می‌کند.


در همین راستا به منظور تسهیل فرآیند خبررسانی، شایسته است که مسئولان امر به خصوص در سازمان‌های خدمت‌رسان، حتی‌المقدور امکان دسترسی آسان، به موقع و قابل اعتماد خبرنگاران به اطلاعات و آمارهای درست را فراهم کنند و با توسعه و تقویت این بخش، ضمن گسترش اعتمادسازی در جامعه، موجبات تحکیم روابط بین ملت و دولت را در عرصه‌های مختلف فراهم ساخته و امکان بروز شایعات را به حداقل برسانند.


ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به کلیه اصحاب رسانه و قلم، امیدوارم در سایه همدلی و وحدت ملی بتوانیم بر مشکلات کنونی نایل آمده و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام‌های بلندتری برداریم.

برچسب ها: گمرک تبریک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر