08 ارديبهشت 1399 - 09:37
راه اندازی شد؛

سامانه درخواست تعویق سه ماهه اقساط تسهیلات توسط بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران سامانه درخواست تعویق سه ماهه اقساط تسهیلات را برای کسب و کارهای کوچک در ١٠ رسته شغلی در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی کرد.
کد خبر : ۱۱۳۶۹۸
بانک صادرات- لوگو

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با مشخص شدن مصادیق کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده‌اند و شامل امکان بهره‌مندی از تعویق پرداخت تسهیلات در اسفند ۹۸ و دو ماهه اول سال ۹۹ شده‌اند، سامانه درخواست تعویق سه ماهه اقساط تسهیلات توسط بانک صادرات ایران راه‌اندازی شد و متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی از شرایط مشمولان این طرح و ارسال درخواست تعویق تسهیلات، به سایت بانک به نشانی: www.bsi.ir  مراجعه کنند. درخواست‌های ارسال شده از سوی بانک صادرات ایران مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه شمولیت افراد به آنها اعلام می‌شود.


عناوین بخش‌ها و رسته‌های کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده‌ و شامل امکان بهره مندی از تعویق پرداخت تسهیلات در اسفند ۹۸ و دو ماهه اول سال ۹۹ شده اند، به شرح زیر است:


١. مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران‌ها، بوفه‌ها، طباخی، تالارهای پذیرایی، قهوه‌خانه‌ها، اغذیه فروشی‌ها و موارد مشابه به تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت.


۲. مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمان‌پذیرها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، زائرسراها، مراکز بوم‌گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین‌راهی و موارد مشابه به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی.


۳. حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری اعم از هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی.


۴. دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری.


۵. تولید و توزیع پوشاک.


۶. تولید و توزیع کیف و کفش.


۷. مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه.


۸. مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی.


۹. مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی.


۱۰. مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع دستی.


همچنین بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده، اقساط وام‌های قرض‌الحسنه ماه‌های اسفند٩٨، فروردین و اردیبهشت ٩٩ تمامی اشخاص در بانک صادرات ایران به طور خودکار و بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعب، به مدت سه ماه به تعویق خواهند افتاد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر