27 ارديبهشت 1399 - 11:23

مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی معرفی شد

مراسم معارفه سیامک چگینی به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی که بزرگترین شرکت خدمات پشتیبانی پرداخت الکترونیکی کشور است برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۴۲۵۴
یاس ارغوانی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی و تبلیغات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، مراسم تودیع محمدرضا نمازی و معارفه سیامک چگینی روز چهارشنبه مورخ بیست و چهارم اردیبهشت ماه ۹۹ با حضور مدیران ارشد بانک ملت، مدیران عامل، معاونین و اعضای هیات مدیره گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا (هلدینگ)، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و شرکت به پرداخت ملت در محل سالن جلسات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار شد.


گفتنی است سیامک چگینی از مدیران با سابقه شرکت یاس است که پیشتر سمت معاونت عملیات این شرکت و عضویت هیات مدیره شرکت به پرداخت را بر عهده داشت و قبلا از مدیران شرکت داده پردازی و گسترش انفورماتیک ایران بود.


در مراسم معارفه علی حکیم جوادی مدیرعامل هلدینگ بهسازان ضمن اشاره به ویژگی‌ها و توانایی‌های وی نسبت به توسعه و ارتقای شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی ابراز امیدواری کرد.


شایان ذکر است شرکت یاس با در اختیار داشتن نزدیک به ۲هزار نفر پرسنل در سراسر کشور از این حیث بزرگترین شرکت هلدینگ بهسازان فردا است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر