27 ارديبهشت 1399 - 12:12

رشد چشمگیر عملکرد بانک‌ پاسارگاد در ارائه «بسته حمایتی» در سال ۹۸

بانک‌پاسارگاد با بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی، اقدامات ارزشمندی را در راستای افزایش تولید و اشتغال‌زایی انجام داده‌است.
کد خبر : ۱۱۴۲۶۰
بسته حمایتی بانک پاسارگاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور، از سال ۱۳۹۷ بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را که شامل«اعطای تسهیلات ارزان قیمت»، «گشایش اعتبار اسنادی داخلی»، «صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی» و «ارائه خدمات مشاوره‌ای» است، ارائه می‌دهد.


بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد در سال ۱۳۹۸ با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شد. به‌طوری‌که نسبت به سال پیش از آن، شاهد رشد ۱۸۷ درصدی در بخش گشایش اعتبار اسنادی، رشد ۱۴۹ درصدی در بخش صدور ضمانت‌نامه و رشد ۳۱۸ درصدی در بخش اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت بودیم.


ایجاد فضای قابل اعتماد و بدون ریسک بین خریدار و فروشنده، تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری، افزایش دامنه خدمات بانکی، کمک به رشد اقتصاد کشور و ارائه بهترین راهکارها با کمترین قیمت تمام‌شده به بنگاه‌ها، از ویژگی‌های بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد است.


گفتنی است مشتریان می‌توانند با مراجعه به «سامانه ثبت درخواست خدمات بانکی» در سایت بانک‌پاسارگاد به نشانیhttps://www.bpi.ir/campaign ، ضمن ثبت مشخصات خود، خدمت مورد نظر در بسته حمایتی و شعبه‌ی دلخواه را جهت دریافت آن خدمت انتخاب کنند. به‌ این ترتیب کارشناسان مربوطه ضمن تماس با ایشان و انجام مشاوره‌های بانکی، نسبت به ارائه‌ی خدمات مورد نظر اقدام می‌کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه‌روزی آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتر به هم‌میهنان هستند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر