15 تير 1399 - 12:24
برای اولین بار؛

اولین جلسه پایش عملکرد فصلی واحدهای ستادی بانک کارآفرین برگزار شد

اولین جلسه پایش عملکرد فصلی واحدهای ستادی بانک کارآفرین با موضوع تحقق برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای، با هدف پاسخگویی واحدها در خصوص میزان تحقق اهداف تعیین شده در برنامه دوساله برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۵۸۰۶
بانک کارآفرین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این مجمع که روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه و با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، مهدی سیف‌علیشاهی عضو هیات مدیره و برخی از مدیران ارشد بانک، و با دبیری زهرا اسلامی مدیر امور طرح و توسعه برگزار شد، عملکرد سه‌ماهه دو معاونت امور مالی و مجامع و توسعه سرمایه انسانی پایش شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر لزوم پایش و کنترل عملکرد معاونت‌ها و مدیریت‌ها در میزان دستیابی به اهداف تعیین شده و اهمیت پاسخگویی همکاران بانک برای تحقق و دستیابی به نتایج حداکثری متناسب با برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: طی جلسات برگزار شده مقرر شد نحوه عملکرد معاونت‌ها و مدیریت‌ها و همچنین شعب سراسر کشور در دستیابی به اهداف تعیین شده در برنامه دوساله، در فواصل سه‌ماهه و به صورت فصلی پایش شود تا در صورت وجود نقاط ضعف، جهت رفع آنها اقدام کنیم.


وی همچنین افزود: در این مجامع که با هدف تحقق اهداف و سیاست‌های کلان بانک برگزار می‌شود، مدیران واحدهای ستادی به عنوان پرسش‌کننده حضور خواهند داشت و در خصوص عملکرد سایر مدیریت‌ها سوال خواهند کرد. در ادامه پیشرفت برنامه‌های واحدهای ستادی نیز با حضور نمایندگان شعب در جلسات شورای راهبردی بررسی خواهد شد. از همه مدیران و کارکنان بانک انتظار دارم که جهت تحقق اهداف تعیین شده، در برگزاری این مجامع مشارکت داشته باشند.


در ادامه این جلسه، دکتر احمد بهاروندی عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور توسعه سرمایه انسانی، به تشریح عملکرد معاونت توسعه سرمایه انسانی پرداخت و گزارشی از پیشرفت برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای این معاونت به استماع حاضران رساند. همچنین دکتر فرشاد محمدپور معاون مالی و امور مجامع مدیرعامل نیز در خصوص عملکرد معاونت مالی و امور مجامع گزارش داد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر