29 مرداد 1399 - 13:44

افتتاح پست‌بانک شعبه خصوصی‌سازی تهران

پست بانک شعبه سازمان خصوصی‌سازی تهران طی مراسمی و با حضور طهمورث الیاسی عضو هیأت مدیره این بانک، آرش شهرکی‌کیا مدیرامور شعب استان‌های تهران، سمنان، البرز و قم و جمعی از مدیران سازمان مذکور افتتاح شد.
کد خبر : ۱۱۷۲۵۰

به گزارش ایبنا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، الیاسی در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری رییس و مسئولان سازمان خصوصی سازی و سایر دست اندرکاران برای ایجاد شعبه گفت: این بانک در خدمت‌رسانی به هموطنان به ویژه به مجموعه سازمان مذکور پیشقدم شده و قطعاً با تلاش جمعی، روز به روز همکاری‌های متقابل گسترش می‌یابد.
وی تأکید کرد: پست‌بانک‌ایران ظرفیت‌های زیادی دارد و می‌تواند برای سازمان خصوصی‌سازی و مجموعه آن، خدمات بانکی خوبی را ارائه نماید که خوشبختانه آغاز این تعاملات با افتتاح این شعبه شروع شده است.
شهرکی‌کیا نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مساعدت‌ها و همکاری‌های سازمان برای ایجاد شعبه بانک تصریح کرد: با تلاش‌ها و زحمات مجموعه این امور و مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران و رییس شعبه، زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای استقرار شعبه مهیا شد و خوشبختانه استقبال بسیارخوبی از سوی مسئولان سازمان خصوصی سازی بعمل آمد.
همچنین اکبر غلامی مدیرشعب منطقه غرب استان تهران در این مراسم اعلام کرد: آماده هرگونه همکاری و ارائه خدمات بانکی مطلوب به مجموعه سازمان خصوصی‌سازی و سایر مشتریان هستیم.
گفتنی است: پس از این مراسم نشست مشترکی بین عضو هیأت مدیره و مدیران پست‌بانک‌ایران با محمود رشیدی‌اقدم ذیحساب و مدیرامور مالی سازمان خصوصی‌سازی برگزار و درخصوص نحوه همکاری‌ها تبادل‌نظر شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر