21 مهر 1399 - 14:25

پرداخت ۹۱درصد تسهیلات تبصره ۱۸ توسط بانک صنعت ومعدن

بانک صنعت و معدن با ۳۶ هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال و اختصاص ۹۱ درصد پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ توانست بین سایر بانک‌ها رتبه اول پرداخت را کسب کند.
کد خبر : ۱۱۸۷۴۳
لوگوی بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، تاکنون در مجموع ۲۰۱ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال تفاهم نامه در زمینه تسهیلات تبصره ۱۸ منعقد شد که ۱۱۰ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال آن در قالب سرمایه ثابت و ۹۰ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال آن در قالب سرمایه در گردش بوده است و همچنین منابع ایجاد شده در سال ۹۷ و ۹۸ در حوزه تبصره ۱۸ در مجموع ۱۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است که ۵۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن از منابع داخلی بانک‌ها و ۵۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر از محل سپرده گذاری صندوق توسعه ملی بوده است.


گفتنی است در سال ۹۹ تاکنون ۲۳ هزار و ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۶۸ متقاضی تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شده است و این مبلغ در سال گذشته ۴۰ هزار و ۹۱۲ میلیارد ریال برای ۷۳۶ متقاضی بوده است که در مجموع در این دو سال یک هزار و ۱۰۴ فقره تسهیلات به ارزش ۶۳ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.


همچنین تسهیلات پرداختی شامل ۲۰ درصد به صورت سرمایه ثابت و ۸۰ درصد به صورت سرمایه در گردش بوده است و مانده منابع ایجاد شده نیز ۴۶ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال است که در این حوزه بانک صنعت و معدن ۹۱ درصد پرداختی ها از منابع ایجاد شده با میزان ۳۶ هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال را برعهده داشت.


شایان ذکر است استان های برتر در پرداخت تسهیلات به ترتیب اصفهان با ۶ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال، تهران با ۵۲۵۲ میلیارد ریال و البرز با ۴ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال بوده است و همچنین استان های برتر در زمینه جذب منابع به ترتیب ایلام ۱۷۹ درصد، اردبیل ۱۲۶ درصد و قم ۱۲۳ درصد بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر