07 دی 1399 - 12:30

گسترش خدمات غیرحضوری بانک شهر به منظور کنترل موج سوم بیماری کرونا

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از به روزرسانی تمامی سامانه های پرداخت الکترونیک و بانکداری ریالی این بانک طی ماه جاری خبر داد.
کد خبر : ۱۲۰۷۸۷
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با بیان اینکه مدیریت،کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس و کاهش مراجعات مشتریان به شعب بانک شهر از ابتدای سال جاری به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته است، افزود: به همین منظور تا اطلاع ثانوی تغییراتی بر روی سیستم های نرم افزاری و ابزارهای الکترونیکی بانک به منظور تسهیل استفاده مشتریان از درگاه های غیرحضوری اعمال شده است.

وی تصریح کرد: افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از مبلغ ۶۰ میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدا هر کارت به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال، افزایش سقف صدور کارت هدیه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و ... از جمله تغییرات جدید صورت گرفته در خدمات رسانی به شهروندان است.

نمازی با تاکید بر اینکه اعتقاد راسخ داریم که در حال حاضر سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر توانسته تاحدود بسیار زیادی شهروندان را از مراجعه حضوری به شعب این بانک بی نیاز سازد، ادامه داد: پیشخوان های شهرنت این بانک نیز در شهرهای مختلف به ویژه کلان شهرها خدمات متنوع بانکی را در کوتاه‌ترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز در دسترس هموطنان قرار می دهند.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در پایان با اشاره به ضرورت کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانک ها در شرایط فعلی، گفت: قطعا توجه بیش از پیش به این موضوع حفظ سلامت شهروندان و سرمایه انسانی بانک را در پی خواهد داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر