15 بهمن 1399 - 12:30
مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد:

۴۲درصد مشاغل تخصصی و۳۵درصد رده‌های مدیریتی دراختیار بانوان

۲۷ درصد مشاغل پست‌بانک ایران تخصصی و ۴۰ درصد آن رده‌های مدیریت میانی و ارشد بوده که به ترتیب ۴۲ درصد بانوان در مشاغل تخصصی و ۳۵ درصد آن‌ها در رده های مدیریتی قرار دارند.
کد خبر : ۱۲۱۸۲۲
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک ایران، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار داشت: نگاه بانک به کارکنان، فرا جنسیتی و بر مبنای شایسته ‌سالاری بوده و هیچ سقف شیشه‌ای که به‌صورت نامرئی مانع ارتقای افراد  شایسته و توانمند باشد، در این ‌بانک وجود ندارد.


در ادامه، دکتر شیری افزود: روز زن نگاه دوباره و نو به جایگاه ویژه مدیریتی زنان و مادران را برای ما تداعی می‌کند. بر اساس پژوهش‌های انجام‌یافته انعطاف‌پذیری، دقت نظر و کار تیمی از ویژگی‌های ممتاز مدیریتی زنان است که این صفات مثبت از الگوهای رفتاری بانوان مدیر این بانک نیز می‌باشد.


وی شاخصه‌های توانمندی، شهامت و نتیجه‌گرایی را از سایر معیارهای مهم برای پست‌های اجرائی و مدیریتی برشمرد. مدیرعامل بانک در پایان گفت:  ۲۳ درصد کل کارکنان بانک زن بوده و از این میان، ۹۵ درصد از تحصیلات کارشناسی و بالاتر برخوردار هستند. بر این مبنا، بانوان شاغل در بانک با اتکا به ویژگی‌های مورداشاره و تلاش مجدانه، می‌توانند بیش از پیش در امور اجرایی و مدیریتی بانک ایفای نقش نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر