21 بهمن 1399 - 10:43
رییس شعبه خرم آباد بانک توسعه صادرات ایران:

رشد ۳۵ درصدی تسهیلات پرداختی اگزیم بانک در استان لرستان

رییس شعبه خرم آباد بانک توسعه صادرات ایران گفت: یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان پرداخت شده و تسهیلات پرداختی به مشتریان در مدت زمان یاد شده نسبت به سال قبل رشد ۳۵ درصدی داشته است.
کد خبر : ۱۲۱۹۸۷
لرستان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی اصغر گلکار، اظهار داشت: عمده تسهیلات پرداختی از سوی این بانک در قالب سرمایه در گردش به مشتریان ارائه شده است.
وی با اشاره به مشارکت بانک در تامین مالی اجرای طرح یک شرکت نورد آلومینیوم در استان، گفت: همچنین بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال گشایش اعتبار اسنادی داخلی در شعبه خرم آباد انجام شده است.


رییس شعبه خرم آباد بانک توسعه صادرات ایران اظهار داشت: این شعبه از اگزیم بانک در بخش صدور ضمانتنامه ریالی و فروش ارز نیز بسیار خوب عمل کرده به طوریکه با رشد ۳۸۳ درصدی نسبت به سال گذشته حدود ۱۷ میلیون دلار ارز فروخته است.


گلکار به رشد ۲۷۵ درصدی در حوزه انجام حواله های ارزی صادره اشاره کرد و گفت: تا پایان دی ماه امسال ۲۵ میلیون دلار حواله ارزی صادر و ۴ میلیون دلار نیز بروات اسنادی وارداتی از شعبه خرم آباد بانک توسعه صادرات ایران کارگزاری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۲۰ درصدی برخوردار بوده است.


به گفته گلکار، استان لرستان در سال ۹۸ جمعاً ۱۸ صادرکننده نمونه استانی داشته که از این تعداد ۱۲ صادرکننده نمونه مشتری بانک توسعه صادرات شعبه خرم آباد هستند. وی اظهار داشت: شعبه اگزیم بانک در خرم آباد در تلاش است شرکت های دانش بنیان استان را با خدمات و تسهیلات ویژه این بانک آشنا کند؛ تا کنون دو شرکت دانش بنیان دارویی و بهداشتی توانسته اند از تسهیلات ویژه دانش بنیان بانک توسعه صادرات ایران بهره مند شوند

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر