27 بهمن 1399 - 08:33

تقدیر از عملکرد موثر روسای منتخب شعب بانک صنعت و معدن

یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با عنوان مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر : ۱۲۲۱۱۲
یازدهمین گردهمایی روسای موفق بانک های کشور

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در این مراسم که روز یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه برگزار شد، مدیرعامل بانک صنعت و معدن با تجلیل از عملکرد درخشان این شعب منتخب اظهار داشت: بسیار خرسندم که امروز فرصتی فراهم شده تا از تلاش های بهترین و موفق ترین رؤسای شعب این بانک قدردانی و تقدیر ویژه داشته باشیم.


دکتر مهری تصریح کرد: مشتری محور بودن و برخورداری از روابط عمومی بالا از صفات بارز این رؤسای موفق است که خالصانه و دلسوزانه برای حل مشکلات تولیدکنندگان در سراسر کشور تلاش می کنند و دغدغه صنعتگران، مهمترین دغدغه آنان است.


وی با اشاره به ارتقای شاخص های عملکردی شعب ممتاز عنوان داشت: در برخی موارد شاهد هستیم که این شعب در شاخص های عملکردی بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته اند و قابل توجه است که در بعضی از این شعب، این رشد چشمگیر در شاخص هایی مانند وصول مطالبات و افزایش حجم سپرده ها و کارمزدها در چندین سال متوالی محقق شده است و این تداوم موفقیت نشان از تلاش مضاعف رؤسا و کارکنان شعب برتر این بانک دارد که با وجود امکانات محدود خود توانسته اند اقدامات اساسی و مؤثری را به انجام برسانند.


وی افزود: نهادینه شدن رویکرد این شعب، قطعاً تضمینی برای موفقیت کل مجموعه بانک است که در نهایت رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت و ضرورت دارد فرهنگ سازی شود تا روش و منش این شعب به عنوان الگو و نمونه عملی برای سایر بخش های بانک مطرح شود و دانش و تجارب آنان برای سایر همکاران مورد استفاده قرار گیرد.


دکتر مهری تأکید کرد: در گزینش این افراد بیش از ۸۰ شاخص مختلف به صورت ماهانه توسط مدیریت امور شعب مورد بررسی قرار گرفته و شایسته است که از زحمات این مدیریت نیز که در پایش عملکردها نهایت دقت و ابتکار عمل را داشته اند، سپاسگزاری کنیم.


وی بیان داشت: نظام پرداختی ها در بانک در حال تحول است و این پایش عملکردها باید مبنای تعیین میزان پرداختی و پاداش باشد و لازم است مقوله پرداخت به کارکنان بر اساس عملکرد به طور کامل ملاک عمل قرار گیرد.


گفتنی است، مطابق ارزیابی شاخص های عملکردی بانک صنعت و معدن فرزین سمائی مدیر شعبه مستقل توسعه ملی حائز رتبه اول، امیرحسین زند مدیر بانک صنعت و معدن استان البرز و رئیس شعبه کرج حائز رتبه دوم و علیرضا تاجیک رئیس شعبه بورس کالای ایران و غلامرضا حسن زاده قرائی مدیر بانک صنعت و معدن استان خراسان رضوی و رئیس شعبه مشهد مشترکاً حائز رتبه سوم شدند.


در این مراسم فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در سخنانی نتایج تکمیل پرسشنامه توسط رؤسای موفق شعب بانکهای کشور را تشریح نموده و سپس دکتر اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصاد کلان کشور در دو سال اخیر و به ویژه در ایام همه گیری ویروس کرونا پرداخت و از رو به رشد بودن شاخص های کلان اقتصادی کشور سخن گفت.


در ادامه این جلسه، شاهین فرهنگ پژوهشگر حوزه روانشناسی در خصوص مهمترین راه کارهای کنترل و کاهش استرس به ویژه در محیط کار صحبت کرد و در انتهای گردهمایی نیز از رؤسای موفق شعب بانک های کشور تقدیر شد.


شایان ذکر است، در پایان این مراسم از عملکرد مطلوب مدیران استانی و رؤسای شعب برتر این بانک نیز تقدیر شد و به رسم یادبود لوح سپاسی به آنان اهدا گردید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر