21 فروردين 1400 - 14:46

فروش بی‌سابقه الماس روسیه

با وجود تقاضای بالای ایالات متحده و چین، شرکت آلروسای روسیه فروش الماس برای دومین ماه متوالی را سه برابر پیش‌بینی کرده است.
کد خبر : ۱۲۳۳۴۸
الماس

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، جواهرات روسی آلروسا افزایش سالانه ۳ برابری در فروش الماس های صیقلی را در ماه مارس، ثبت کرد. همزمان، بر اساس آخرین داده های تولید کننده، فروش الماس نتراشیده بیش از دو برابر شده است. فروش الماس های صیقلی نشده ۳۴۵ میلیون دلار بود، در حالی که فروش الماس های صیقلی در مجموع ۱۲ میلیون دلار بود. در ماه فوریه، آلروسا، بزرگ ترین شرکت استخراج الماس در جهان ۳۶۱ میلیون دلار الماس نتراشیده و ۱۲ میلیون دلار سنگ های صیقلی را فروخت که ۵.۵ درصد نسبت به فروش قبلی افزایش داشته و از رشد سالانه سه برابری برخوردار شده است.


فروش کلی الماس در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به ۱۱۵۹ میلیارد دلار رسید، در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۹۰۴ میلیون دلار ثبت شده بود. به گفته یک مقام مسیول: نتایج فروش جواهرات در مراکز فروش عمده، شامل ایالات متحده و چین، نشان می دهد که تقاضای بالای مصرف کنندگان حفظ شده است. آلروسا در بین گروه سه شرکت بزرگ استخراج الماس در جهان جای دارد و سهم آن در تولید جهانی الماس ۲۵ درصد است. شرکت آنگولایی کاتوکا، که ۴۱ درصد آن متعلق به آلروسا است، ۶ درصد ازمیزان تولید جهان را استخراج می کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر