12 مرداد 1396 - 09:39
مدیرعامل جدید موسسه اعتباری کاسپین ؛

رفع مشکل سپرده گذاران تعاونی های منحله،در اولویت کاسپین است

مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین راهبردهای جدید این موسسه را اعلام کرد و گفت:رفع مشکل سپرده گذاران تعاونی های منحله،در اولویت کاسپین است.
کد خبر : ۷۳۱۲۵
پول

به گزارش ایبِنا وبه نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، علی نعیمی در اولین نشست خود پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان ستاد برگزار شد گفت: مدیران و کارمندان باید همراه موسسه بوده و با تمام توان موسسه را در جهت حفظ و صیانت از حقوق سپرده گذاران یاری کنند.  
 مدیرعامل کاسپین درباره وضعیت فعلی موسسه توضیحاتی را  ارائه و افزود: موسسه اعتباری کاسپین در حال رشد و جبران مشکلات تعاونی هایی است که مسئولیت رسیدگی به وضعیتشان بر دوش این موسسه گذاشته شده است.
وی تاکید کرد: در این مسیر به همراهی و حمایت همه سپرده گذاران و مدیران و کارمندان نیاز است و توقع ما  آن است که مدیران و کارمندان با حفظ شئونات و سلسله مراتب اداری اصول وظیفه شناسی را بهجا بیاورند.
نعیمی در این جلسه با تشریح برنامه‌های آینده مجموعه، این نوید را داد که به زودی شاهد تعیین تکلیف کلیه سپرده گذاران تعاونی های منحل شده باشیم که مسئولیت ساماندهی آنها به موسسه اعتباری کاسپین سپرده شده است.
نعیمی اظهار داشت: در حال حاضر لزوم همدلی و اتحاد بین کارمندان مجموعه و نمایندگان تعاونی‌های منحله بیش از پیش احساس می شود تا بتوان به بهترین شکل ممکن مشکل و دغدغه سپرده گذاران را حل و فصل کرد.
وی در خاتمه گفت: رفع مشکلات سپردهگذاران در اولویت برنامه های این موسسه قرار دارد و برای اطمینان خاطر سپرده گذاران نباید از هیچ تلاشی دریغ داشت.                                 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر