24 شهريور 1396 - 12:47
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

عملکرد بانک صادرات در کاهش نرخ بیکاری قابل تقدیر است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اشتغالزایی برای ۸۸۱ نفر با تسهیلات بانک صادرات گفت: عملکرد این بانک در کاهش نرخ بیکاری قابل تقدیر است.
کد خبر : ۷۴۸۹۱
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا، محمد فیضی، معضل اصلی در کشور را واقعیت تلخ  بیکاری جوانان عنوان کرد و با اشاره به اینکه بانک ها با پرداخت تسهیلات ویژه به حوزه تولید بی تردید به صورت مستقیم در ایجاد کار و اشتغال تاثیر بسزایی خواهند داشت، از عملکرد بانک صادرات ایران دراستان اردبیل تقدیر کرد.


محمد فیضی گفت: تامین اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریالی ۴۵۰۷ فقره تسهیلات توسط بانک صادرات در استان اردبیل، موجب شد تا ۸۸۱ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شوند.


وی با قدردانی از مشارکت بانک صادرات در این زمینه افزود: این اقدام با هدف اشتغالزایی و رفع محرومیت امکان اشتغال ۸۸۱ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و سایر متقاضیان مشاغل خانگی را فراهم کرده که می‌تواند نقش بسزایی در کاهش نرخ بیکاری داشته باشد.


دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس همچنین دراین زمینه تاکید کرد: بانک صادرات در این استان با فعال سازی ظرفیت بنگاه های تولیدی و اختصاص تسهیلات به بخش های صنعت، معدن و کشاورزی، باعث رونق تولید در این استان شده است و بنده به نوبه خود از عملکرد ارزنده بانک صادرات تقدیر و تشکر می کنم.


وی با پیشنهادی از وزارت اقتصاد و امور دارایی، بانک مرکزی و نمایندگان مجلس خواست تا بانکی را که به وظیفه خود در جامعه به خوبی عمل می کند و با پرداخت تسهیلات، مشکلات مردم را کاهش می دهد، را مورد تقدیر قرار دهند تا برای سایرین نیز انگیزه کافی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر