28 شهريور 1396 - 09:48
در گفت وگو با ایبِنا اعلام شد؛

پرداخت اولین سود سهام عدالت تا پایان هفته اول مهر

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که اولین مرحله پرداخت سود مشمولین سهام عدالت تا پایان هفته اول مهرماه انجام خواهد شد.
کد خبر : ۷۵۰۷۲
سهام عدالت

سیدجعفر سبحانی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا اظهار داشت: اولین مرحله سود سهام عدالت ان شاء الله تا پایان هفته اول مهرماه پرداخت خواهد شد.


وی درباره رقم پرداختی سود سهام عدالت گفت: رقم ۶۵ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده مربوط به کل سال ۱۳۹۶ می شود و هنوز رقم واریزی مرحله اول مشخص نشده است.


مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد که رقم پرداختی به مشمولان سهام عدالت تا روز شنبه اول مهرماه مشخص خواهد شد.


پیش از این رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود که این سازمان ۳ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان مصوبه از شرکت های سرمایه پذیر برای سال مالی ۹۵ سود ویژه مشمولان سهام عدالت در دست دارد که تاکنون ۱۰ درصد آن معادل ۳۵۰ میلیارد تومان در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است و به دلیل واریز تدریجی این سود، باید در چند مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شود که مرحله نخست تا پایان شهریور اجرایی می شود.


براساس اعلام میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، کسانی که تاکنون همه سهام عدالت آنها آزاد شده، ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد و کسانی که حدود ۵۰ درصد سهام عدالت را صاحب شده اند، ۶۵ تا ۷۶ هزار تومان واریزی خواهند داشت و  واریز (کامل) این سود تا پایان اسفندماه ممکن خواهد بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر