آیفکس ۱۰۲۶ واحدی شد

در سومین روز کاری هفته جاری شاهد دادوستد نیمی از حجم و حدود یک‌سوم از ارزش مبادلات فرابورس در بازارهای اول و دوم بودیم.
کد خبر : ۷۸۳۲۶
شاخص فرابورس 7 آذر

به گزارش ایبِنا، بازارهای اول و دوم فرابورس، امروز میزبان نقل ‌و انتقال بیش از ۱۴۱ میلیون سهم بودند که ارزش معاملات  را به مرز ۴۰۰ میلیون ریال رساندند.


همچنین، ‌ مبادلات سهام در بازار پایه نیز به جا به ‌جایی بالغ بر ۱۲۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال انجام شد که سهامداران با خرید و فروش افزون بر ۲۶ میلیون سهم به ارزش بیش از ۴۱ میلیارد ریال در نماد «فالوم» بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را در نماد معاملاتی شرکت آلومتک که در گروه فلزات اساسی قرار دارد، رقم زدند.


معاملات «سخاب»


در سمت دیگر بازار، معامله‌گران بیش از ۷۱۷ هزار ورقه را به ارزش مبادلاتی افزون بر ۶۵۳ میلیارد ریال در تابلو اوراق با درآمد ثابت دست به دست کردند که اوراق «سخاب۷» با مبادله بیش از ۱۸۵ هزار ورقه به ارزش افزون بر ۱۵۳ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش دادوستدی را در اختیار گرفت.


همچنین خریداران و فروشندگان اوراق تسهیلات مسکن نیز با معامله ۹۴ هزار و ۴۶۵ ورقه «تسه» به ارزش بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، مبادلات تابلو تسهیلات مسکن را در روز جاری به اتمام رساندند و بیشترین استقبال آنان نیز مربوط به اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن آبان ۹۶ بود.


با این حساب در مجموع بازارهای فرابورس، ۲۸۶ میلیون ورقه بهادار در ۴۲ هزار و ۹۸۶ نوبت معاملاتی مورد دادوستد قرار گرفت که ارزش این مبادلات بر یک رقم یک هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال بالغ شد.


از سویی دیگر، شاخص کل فرابورس نیز با بیش از ۷ واحد رشد تحت تاثیر مثبت از جانب نمادهای «مارون» و «زاگرس» به مدار مثبت بازگشت و بدین ترتیب در ارتفاع ۱۰۲۶ واحدی مبادلات سومین روز کاری هفته را پشت سر گذاشت.


برچسب ها: فرابورس آیفکس رشد
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر