23 آذر 1396 - 10:11
مرکز آمار اعلام کرد؛

تولیدکنندگان فیلم و برنامه‌های تلویزیونی بیشترین مزد را می گیرند

مرکز آمار گزارش داد، بیشترین مزد و حقوق پرداختی به ازای هرساعت، متعلق به فعالیت های تولید فیلم سینمایی، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزار و ۴۰۰ تومان بوده است.
کد خبر : ۷۸۹۸۳
اسکناس ۵۰۰ تومانی

به گزارش ایبِنا، براساس طرح جامع بازرگانی ١٣٩٣، به گزارش دفتر فرهنگی بازرگانی وخدمات مرکز آمار ایران، بیشترین مزد و حقوق پرداختی به ازای هرساعت در کارگاه های بازرگانی و خدمات درسال ١٣٩٣، متعلق به فعالیت‌های  تولید فیلم سینمایی، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزار و ۴۰۰ تومان بوده است.


بیشترین مزد و حقوق پرداختی به ازای هرساعت در کارگاه های بازرگانی و خدمات درسال ١٣٩٣، متعلق به فعالیت های تولید فیلم سینمایی، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزار و ۴۰۰ تومان، کارگاه های با فعالیت های جنبی خدمات مالی با شش هزار و ۵۵۵ تومان، کارگاه های معماری ومهندسی با شش هزار و ۱۳۳ تومان و فعالیت های انتشاراتی با پنج هزار و ۳۳۶ تومان بوده است.


براین اساس کمترین مزد پرداختی برای هر ساعت کار در سال ١٣٩٣، متعلق به کارگاه های عمده فروشی با ۲ هزار و ۵۰ تومان، کارگاه های مربوط به فعالیت های خلاق، هنر وسرگرمی با ۳ هزار و ۵۳۶ تومان، کارگاه های ورزشی و سرگرمی تفریحی با سه هزار و ۵۰۸ تومان و کارگاه های آموزشی با سه هزار و ۸۵۰ تومان بوده است.


برچسب ها: حقوق مرکز آمار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر