سومین ارز رمزنگار بزرگ جهان رکورد زد/ عبور از یکهزار دلار

قیمت هر واحد اتریوم برای اولین با به بیش از یکهزار دلار جهش پیدا کرد که رکوردی جدید محسوب می شود.
کد خبر : ۸۰۰۵۸
اتریوم

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، اتریوم سومین ارز رمزنگار بزرگ جهان به لحاظ ارزش بازار با عبور از یکهزار دلار در هر واحد به بیشترین قیمت خود از زمان پا به عرصه گذاشتن در دنیای ارزهای مجازی دست پیدا کرد.



در همین حال قیمت هر واحد اتریوم در ۴۸ ساعت اخیر کمی از یکهزار دلار در هر واحد بالا رفت. این روند صعودی اتریوم حاکی از جایگزین شدن سایر ارزهای مجازی مانند ریپل به جای بیت کوین است که با سیلی از تقاضا روبرو شده اند و بیت کوین در حال از دست دادن سلطه بازار خود است.


بر اساس داده های «کوین مارکت کپ»، سرمایه بازار اتریوم برای اولین بار به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده و پیش از این قیمت هر واحد اتریوم در نیمه دوم ماه دسامبر بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار بود که اکنون طی یک هفته ۴۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.


بر پایه این گزارش، ریپل بعنوان دومین ارز رمزنگار بزرگ جهان به لحاظ سرمایه بازار است و در ماه گذشته میلادی بیش از یکهزار و ۳۰۰ درصد افزایش را به خود اختصاص داد. علیرغم رشد سایر ارزهای رمزنگار، بیت کوین همچنان با داشتن ۲۵۱ میلیارد دلار سرمایه بازار در صدر قرار دارد و قیمت آن در حال حاضر تقریبا بیش از ۱۵ هزار دلار است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر