در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

حباب سکه افزایش یافت/ قیمت سکه امروز چقدر شد؟

حباب سکه افزایش یافت  قیمت سکه امروز چقدر شد؟
در دومین روز هفته، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر : ۱۴۲۴۸۷

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به افت قیمت جهانی طلا اظهار داشت: قیمت طلا پس از دو روز تعطیلی بازار جهانی، امروز با شش دلار کاهش به هر اونس طلا  ۱۶۴۰ دلار رسید. همچنین بهای هر اونس نقره، ۱۹ دلار و ۱۹ سنت بود.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و  ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار  تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۵۸۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۶۱ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۸۱۲ هزار تومان رسید.  

وی در پایان گفت: امروز با توجه به افزایش قیمت ها، تقاضا هم با افزایش همراه شد و در نتیجه حباب سکه به بالای یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها