19 آذر 1401 - 11:21

آغاز پرداخت ۳۸ هزار میلیارد تومان مطالبات بازنشستگان

با تاکید رئیس جمهور و اهتمام سازمان برنامه و بودجه، پرداخت مطالبات مربوط به بازنشستگان لشکری و کشوری در سراسر کشور آغاز شده است.
کد خبر : ۱۴۳۹۷۴

به گزارش ایبِنا، بابک افقهی؛ معاون امور مجلس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: برای پرداخت مطالبات بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری، رقم ۳۸ هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا می‌کند.


وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مشخصات همه بازنشستگانی که تا پایان سال ۱۴۰۰ بازنشسته شده و پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده‌اند را هر چه سریع‌تر به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنند. 

 

تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱، تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر وبازنشستگان لشکری یک میلیون نفر اعلام شده است.

 

با اعلام خبر آغاز پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پرداخت مطالبات بازنشستگان لشکری و کشوری، دستگاه‌های اجرایی موظفند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۱۴۰۰ را به ترتیب تاریخ بازنشستگی شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره شبا و مبلغ قابل پرداخت با رعایت جزء (۶) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اعلام کنند.

ضمن اینکه مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر