۸ روش برای مدیریت بودجه شخصی در سال ۲۰۲۳

مهم‌تر از همه، اختصاص بودجه شخصی برای موارد اضطراری، کاهش هزینه‌ها و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای است.
کد خبر : ۱۴۴۰۲۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از الامارات الیوم، گزارش مجمع جهانی اقتصاد هشت گام اصلی را برای کمک به افراد در مدیریت و محافظت از پول خود در طول سال ۲۰۲۳ شناسایی کرد که برجسته‌ترین آن‌ها شامل صندوق اضطراری شخصی، کاهش هزینه‌ها، توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و کنترل هزینه‌های عمده است.

بر اساس این گزارش، کارشناسان توصیه کردند که بودجه ویژه‌ای برای صندوق موسوم به «فوریت» برای پوشش هزینه‌ها در صورت از دست دادن شغل اختصاص یابد.

با اشاره به اینکه این صندوق در حالت ایده‌آل معادل هزینه‌های سه تا شش ماهه را پوشش می‌دهد و شامل موارد مربوط به پوشش هزینه‌های خوراک، مسکن و حمل و نقل می‌شود.

جرمی اشنایدر، بنیانگذار وب سایت Personal Finance Club که متخصص در امور مالی است، می‌گوید: «اگر سه تا شش ماه از هزینه‌های شما پس انداز نشده است، باید کمتر هزینه کنید و بیشتر پس انداز کنید تا وارد صندوق شوید.

این گزارش نشان داد که تفکر جدی در مورد تجدید ساختار هزینه‌های روزانه به دستیابی به سطح رضایت بخشی از پس انداز کمک می‌کند.

کامرون هادلستون، مدیر Careful با اشاره به «ادغام بیمه خودرو و بیمه خانه با هم، یافتن طرح تلفن همراه یا اینترنت ارزانتر، کاهش اشتراک خدمات و تهیه قهوه و ناهار به جای خرید هر روز» گفت: «چنین اقداماتی اغلب به حداقل تلاش نیاز دارند، اما نتیجه می‌دهند.»

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر