سرویس جدید بانک وی تی بی روسیه به ایران رسید

سرویس جدید بانک وی تی بی روسیه به ایران رسید
بانک وی تی بی روسیه، سرویس جدیدی را در ایران راه‌اندازی کرد و افراد و مشاغل در ایران و روسیه قادر به انجام معاملات برون مرزی خواهند بود.
کد خبر : ۱۴۴۴۵۶

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایبِنا به نقل از راشاتودی، وی تی بی دومین بانک روسیه اعلام کرد، سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرده که به افراد و مشاغل امکان انتقال پول به ایران و از ایران را می‌دهد. وی‌تی‌بی دولت روسیه که از اواخر ماه فوریه تحت تحریم‌های گسترده غرب قرار گرفته، اولین وام‌دهنده‌ای است که خدمات بانکی را به ایران با وجود محدودیت‌های بین‌المللی داده است.

 

معاون این بانک، دنیس والواچوف، معتقد است که چنین تراکنش‌هایی، تقاضای بالایی خواهد داشت و این اقدام باعث تقویت همکاری‌های اقتصادی و رونق گردشگری بین دو کشور خواهد شد. این سرویس جدید، امکان ارسال پول بین روسیه و ایران را با جزئیات حساب در عرض یک روز فراهم می کند.

 

وی تی بی در حال برنامه ریزی برای گسترش خدمات تراکنش با کشورهای به اصطلاح دوست است، طبقه بندی که کشورهایی را توصیف می کند که تحریم هایی را علیه روسیه اعمال نکرده اند. در حال حاضر پرداخت برای مشتریان این بانک در بیش از ده کشور سابق CIS و برخی از کشورهای آسیایی در دسترس است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر