ایبِنا بررسی کرد:

افزایش ۶۷ درصدی قیمت این خودرو در بورس کالا

افزایش ۶۷ درصدی قیمت این خودرو در بورس کالا
تالار خودرو بورس کالا امروز (دوشنبه ۵ دی) میزبان ۵۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ بود.
کد خبر : ۱۴۴۶۹۵

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز بورس کالا میزبان ۵۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ بود و این خودرو حدود ۶۸ درصد بالاتر از قیمت پایه معامله شد.


برای ۵۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ ۱۶۴۷ نفر سفارش ثبت کرده بودند.


**۱۲۷ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز) معامله شد


رقابت سخت و نفس دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز) بعد از یک و نیم ساعت رقابت با ۶۷ درصد افزایش نسبت به قیمت پایه به اتمام رسید.


۱۲۷ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز) متعلق به بهمن‌موتور با قیمت پایه ۹۹۷ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۶۷.۵۶ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان فروخته شد.


**دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم مشکی) با رقابت معامله شد


۱۲۷ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم مشکی) متعلق به بهمن‌موتور با قیمت پایه ۹۹۷ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۱.۱۱ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۷۰۵ میلیون و ۹۶۸ هزار تومان فروخته شد.


**دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی) با رشد ۶۷ درصدی از قیمت پایه معامله شد


۱۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی) متعلق به بهمن‌موتور با قیمت پایه ۹۹۷ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۶۷.۹۲ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۶۷۴ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان فروخته شد.


**دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم قرمز) با رقابت معامله شد


۱۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم قرمز) متعلق به بهمن‌موتور با قیمت پایه ۹۹۷ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۶۴.۷۱ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان فروخته شد.

 

رشد ۶۷ درصدی قیمت این خودرو در بورس کالا


لازم به ذکر است گه بهمن موتور هر دستگاه دیگنیتی پرستیژ را به قیمت پایه ۹۹۷ میلیون تومان عرضه کرد که ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها در مجموع به مبلغ ۳۳ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۹۰۲ تومان شامل ۲۹ میلیون و ۸۹۲ هزار تومان بابت مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان بابت هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰ هزار تومان بابت هزینه خدمات پست، ۲۸۰ هزار تومان بابت تولید پلاک و شماره گذاری و ۳ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۲ تومان بابت بیمه شخص ثالث به آن افزوده می‌شود.

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
برچسب ها: بورس خودرو
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر