ایبِنا بررسی کرد؛

قیمت لاماری ایما از ۱.۵ میلیارد تومان عبور کرد

قیمت لاماری ایما از ۱.۵ میلیارد تومان عبور کرد
لاماری ایما سفید در معاملات امروز ۱۲ دی در تالار خودرو بورس کالا ۴۳.۸۲ درصد بالاتر از قیمت پایه معامله شد.
کد خبر : ۱۴۴۹۱۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا، خودرو لاماری ایما سفید برای اولین بار در تاریخ اول آبان ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه شد، در آن تاریخ این خودرو به قیمت ۱۱,۸۰۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. دومین عرضه این خودرو در تاریخ ۹ آذر بود که در قیمت ۱۳,۲۰۲,۴۲۶,۴۷۱ ریال معامله شد. امروز سومین معامله لاماری ایما سفید بود که در قیمت ۱۴,۱۰۸,۸۴۴,۶۲۱ ریال ایستاد؛ بنابراین با هر عرضه این خودرو در بورس کالا شاهد افزایش قیمت این خودرو هستیم.


بدین ترتیب امروز ۲۵۱ لاماری ایما سفید در قیمت پایه ۹,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در بورس کالا عرضه شد. این خودرو با رقابت ۵۲۶ نفر به قیمت ۱۴,۱۰۸,۸۴۴,۶۲۱.۵۱ ریال رسید و ۴۳.۸۲ درصد بالاتر از قیمت پایه معامله شد.


همچنین لاماری ایما مشکی در قیمت پایه ۹,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در بورس کالا عرضه شد. این خودرو با رقابت ۶۷۷ نفر به قیمت ۱۴,۱۰۸,۸۴۴,۶۲۱.۵۱ ریال رسید و ۴۳.۸۲ درصد بالاتر از قیمت پایه معامله شد.

 

قیمت لاماری ایما از ۱.۵ میلیارد تومان عبور کرد


لاماری ایما مشکی نیز برای اولین بار در تاریخ اول آبان ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه شد، در آن تاریخ این خودرو به قیمت ۱۲,۱۵۳,۳۵۰,۰۰۰ ریال معامله شد. دومین عرضه این خودرو در تاریخ ۹ آذر بود که در قیمت ۱۳,۵۲۵,۴۴۱,۱۷۶ ریال معامله شد. امروز سومین معامله لاماری ایما سفید بود که در قیمت ۱۴,۱۰۸,۸۴۴,۶۲۱ ریال ایستاد.


بدین ترتیب امروز ۲۵۱ لاماری ایما مشکی در قیمت پایه ۹,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در بورس کالا عرضه شد. این خودرو با رقابت ۵۲۶ نفر به قیمت ۱۴,۱۰۸,۸۴۴,۶۲۱.۵۱ ریال رسید و ۴۳.۸۲ درصد بالاتر از قیمت پایه معامله شد.

 

قیمت لاماری ایما از ۱.۵ میلیارد تومان عبور کرد


لازم به ذکر است که سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود، خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز آرین پارس موتور را مطابق لیست پیوست انتخاب نمایند، خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه‌های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب گاه sales.lamari.ir می‌باشند که شامل: هزینه ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۲۴۷.۲۸۲.۲۶۵ ریال شامل: بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری می‌باشد. کلیه هزینه‌های فوق صرفا بایستی توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز گردد.

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
برچسب ها: بورس بورس کالا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر