کدام خودرو‌ها در آمریکا محبوب است؟

کدام خودرو‌ها در آمریکا محبوب است؟
نظرسنجی شرکت مشاوره دیلویت نشان داد که بیشتر مشتریان آمریکایی به خرید وسیله نقلیه الکتریکی تمایل دارند، اما نگران افزایش قیمتند.
کد خبر : ۱۴۵۰۵۹

به گزارش ایبِنا، طبق نظرسنجی انجام شده بین سپتامبر و اکتبر ۲۰۲۲، نزدیک به هفت نفر از هر ۱۰ خریدار احتمالی خودرو‌های برقی در ایالات‌متحده انتظار دارند برای خودروی بعدی خود کمتر از ۵۰ هزار دلار بپردازند.

 

بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان در این نظرسنجی گفتند در زمانی که سازندگان برتر خودرو‌های برقی قیمت‌ها را در میان تورم بالا افزایش می‌دهند، کمبود قیمت مقرون به صرفه بزرگ‌ترین نگرانی در مورد پذیرش خودرو‌های برقی است.

 

دیلویت در گزارش جهانی ۲۰۲۳ خود اعلام کرد، قصد خرید یک خودروی الکتریکی علیرغم کاهش قیمت، نسبت به سال گذشته در ایالات‌متحده سه درصد افزایش یافته و افزایش یکسانی برای خودرو‌های الکتریکی هیبریدی و خودرو‌های الکتریکی هیبریدی پلاگین ثبت شده است. علاوه بر این، قصد خرید موتور احتراق داخلی از ۶۸ درصد به ۶۲ درصد کاهش یافته است.

 

بر اساس گزارش رویترز، اگر چه قیمت‌های بالای معاملات از لحاظ تاریخی یک چالش مهم برای مصرف‌کنندگان است، اما تمایل شدید برای کاهش هزینه‌های سوخت‌گیری، قصد خرید خودرو‌های برقی را در سراسر جهان افزایش می‌دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر