بحران سلامت در انگلستان

بحران سلامت در انگلستان
سوناک خواستار رویکردی «جسورانه» برای حل بحران نظام سلامت در بریتانیا است.
کد خبر : ۱۴۵۱۶۷

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از شبکه المیادین، ریشی سوناک، طی یک نشست اضطراری در داونینگ استریت، کارشناسان و مقامات بخش بهداشت را برای یافتن راه حل‌هایی برای بحران شدید سیستم بهداشتی این کشور فراخواند.


ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، در یک نشست اضطراری با کارشناسان و مقامات بهداشتی خواستار رویکردی «جسورانه و رادیکال» برای یافتن راه حل‌هایی برای بحران شدید نظام سلامت این کشور شد.

سیستم بهداشت عمومی سال‌هاست که از کمبود بودجه رنج می‌برد، در شرایطی که فصل زمستان مشکلات را افزایش می‌دهد، زیرا خدمات اورژانس در بیمارستان‌ها به دلیل موارد آنفولانزا و «کووید-۱۹» تحت فشار هستند. همچنین هر هفته حدود ۵۰۰ نفر در بریتانیا به دلیل کمبود مراقبت‌های پزشکی جان خود را از دست می‌دهند.

این وضعیت باعث شد تا دولت متهم به انفعال، یک جلسه اضطراری ترتیب دهد تا راه حلی برای این بحران بیابد.

سوناک در گفتگو با کارشناسان بهداشت و مسئولان صنعت گفت: "در طول یک بیماری همه گیر، ما باید در روشی که انجام می‌دادیم برای عبور از آن جسورانه و رادیکال رفتار می‌کردیم. من فکر می‌کنم که ما اکنون به همان رویکرد جسورانه و رادیکال نیاز داریم. "

وی ادامه داد: امروز با هم می‌توانیم مواردی را که در کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای کشور و هر خانواده‌ای تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند، شناسایی کنیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر