ثبت نام قرعه کشی ایران‌خودرو تمدید شد

زمان ثبت نام قرعه کشی محصولات ایران‌خودرو به دلیل مشکلات زیرساختی سایت تمدید شده است.
کد خبر : ۱۴۵۱۹۰

به گزارش ایبِنا، سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو در روز جاری (یکشنبه، ۱۸ دی‌ماه) و همزمان با اجرای طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت ویژه متقاضیان عادی، متقاضیان جوان‌سازی جمعیت (مادران) و متقاضیان خودرو‌های فرسوده به دلیل مشکلات زیرساختی از دسترس خارج شد.

 

این مشکل تا لحظه تنظیم این خبر همچنان ادامه دارد که تماس‌های متعدد مردمی با این خبرگزاری و گلایه از وضعیت به‌وجود آمده را به دنبال داشته است.




براساس اعلام قبلی ایران‌خودرو، مقرر بود از ساعت ۱۰ صبح امروز ثبت‌نام متقاضیان آغاز شود، اما امکان ورود به سایت در حال حاضر وجود ندارد.




یک مقام آگاه در این گروه صنعتی به خبرنگار ایرنا گفت: مشکل به‌وجود آمده در بخش زیرساخت است که مسوولان مربوطه در تلاش برای رفع مشکل تا پایان وقت امروز هستند.




وی خاطرنشان‌کرد: امروز روز نخست ثبت‌نام متقاضیان بود که مطابق با طرح‌های قبلی تا چهار روز ادامه می‌یافت، بر این اساس خاطرنشان می‌شود که به محض رفع مشکل فنی به‌وجود آمده، همان مدت زمان چهار روز برای شرکت مردم در این طرح در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال‌ نظر
ناشناس
Czechia
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
۰
ده ملیون جوان خودرو ندارند توان خرید ندارند باید ماهی چهار بار قرکشی کنید در بورس فقط بعضی سود خودرو را میخرند دست مردم نمیرسه
محمدرضاانصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
۰
باسلام متاسفانه در شهرستان خرم دره روستای قلعه حسینیه هم ما موفق به ثبت نام نمیشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
۰
هنوز سایت باز نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
۰
سلام من تونستم به زور وب لا ثبت‌نام کنم اونم فقط سورن
فیلم و پخش زنده
بیشتر