شهر‌های میلیونر‌نشین جهان کدامند؟

معرفی ۱۰ شهر که بیشترین میلیونر‌ها در آن اقامت دارند.
کد خبر : ۱۴۵۲۶۰

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از (سی ان ان) - شرکت مشاوره شهروندی و اقامت جهانی، "هنلی و شرکا"، گزارشی را فاش کرد که داده‌های جمعیتی با ارزش خالص در ثروتمندترین شهر‌های جهان را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

این تجزیه و تحلیل شامل بیش از ۱۵۰ شهر در پنج منطقه در سراسر جهان (آفریقا، قاره آمریکا، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و خاورمیانه) بود و تمام مراکز اصلی ثروت را تحت پوشش قرار داد.

این داده‌ها توسط New World Wealth تامین می‌شود که حرکات و عادات خرج کردن ۱۵۰۰۰۰ فرد دارای بالاترین دارایی خالص را ردیابی می‌کند.


در سال ۲۰۲۲، ایالات متحده با ۶ شهر، در این فهرست حضور دارد. این فهرست همچنین شامل ۲ کانتون سوئیس به همراه ۸ شهر در منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

از ۲۰ شهر فهرست شده، ۱۴ شهر در کشور‌هایی هستند که میزبان برنامه‌های مهاجرت سرمایه گذاری رسمی هستند و به طور فعال سرمایه گذاری مستقیم خارجی را در ازای حقوق اقامت یا شهروندی تشویق می‌کنند.


در این فهرست، شهر نیویورک با ۳۴۵۶۰۰ میلیونر در رتبه اول قرار گرفت.


نیویورک مرکز مالی ایالات متحده و ثروتمندترین شهر جهان در چندین معیار است. همچنین دو بورس بزرگ جهان از نظر ارزش بازار (داو جونز و نزدک) را در خود جای داده است. شهر بعدی در لیست توکیو ژاپن است که ۳۰۴۹۰۰ میلیونر ساکن دارد. در جایگاه سوم منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار گرفت که شامل شهر سانفرانسیسکو و دره سیلیکون است و ۲۷۶۴۰۰ میلیونر را در خود جای داده است.

در اینجا لیستی از ۱۰ شهر برتر دارای میلیونر بر اساس داده‌های هنلی آمده است.

 

کدام شهر‌ها مملو از میلیونر‌ها هستند

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر