مدیرعامل سازمان اموال تملیکی اعلام کرد؛

فروش ۱۵۳۸ میلیارد تومان اموال تملیکی در یک مزایده

فروش ۱۵۳۸ میلیارد تومان اموال تملیکی در یک مزایده
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از ادامه روند رکوردشکنی‌های این سازمان در پی رمزگشایی مزایده الکترونیک ۲۶۴ اموال تملیکی خبر داد.
کد خبر : ۱۴۵۳۸۹

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی میزان کالا‌های عرضه شده در مزایده الکترونیک ۲۶۴ را بالغ بر ۱۵۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: عمده‌ترین این کالا‌ها را ماشین آلات راهسازی، خودرو‌های سواری، ۴۷۰ کیلوگرم زعفران شامل می‌شوند که به اتهام قاچاق به نفع دولت ضبط شده و در اختیار اموال تملیکی قرار گرفته بودند.

اجتهادی با بیان اینکه برخی از کالا‌های عرضه شده در این مزایده به شرط صادرات ارائه شده اند، افزود: کالاهایی، چون منسوجات به شرط صادرات به خارج کشور و برای کمک به اقتصاد داخلی و خروج از چرخه اقتصاد در داخل ایران و برون رفت از کشور در معرض فروش قرار می‌گیرند.

وی میزان فروش در این مزایده را بالاترین فروش در تاریخ سازمان خواند و گفت: در این مزایده با بالاترین میزان فروش در مزایده‌ها روبرو بودیم که ۸۱۷ میلیارد تومان از کالا‌ها دارای پیشنهاد قیمت بودند و با رشد ۵۳ درصدی نسبت به قیمت پیشنهادی بیش از ۱۲۵۴ میلیارد تومان کالا‌ها به فروش رسید.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با ابراز امیدواری در پی برنامه ریزی برای برگزاری مزایده‌های عادی و فوق‌العاده در استان ها، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌های سازمان، شاهد تعیین تکلیف سریعتر کالا‌ها در انبار‌ها خواهیم بود.

اجتهادی برنامه جدی سازمان متبوع خود را تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی در انبار‌ها برشمرد و گفت: تا پایان سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ کلیه خودرو‌های رسوبی و ماشین آلات راهسازی موجود در انبار‌ها را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

گفتنی است؛ رمزگشایی مزایده الکترونیک ۲۶۴ اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عالی نظارت و شورای فروش سازمان و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی برگزار شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر