دنا پلاس ۱۶۰ میلیون تومان پایین‌تر از بازار فروش رفت

دنا پلاس دستی سفید حدود ۱۶۰ میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار در بورس کالا به فروش رفت.
کد خبر : ۱۴۵۵۳۰

به گزارش خبرنگار ایبِنا، برای عرضه ۱۰ هزار دستگاه دنا پلاس دستی، نزدیک به ۱۷ هزار نفر متقاضی وجود داشت، که در نهایت این خودرو با ۱۰۰ درصد رشد از قیمت پایه به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.


قیمت تمام شده این خودرو به ۴۳۵ میلیون تومان می‌رسد که در نهایت دنا پلاس دستی سفید حدود ۱۶۰ میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به فروش رفته است.


خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.


گفتنی است خریداران باید در زمان مقرر که طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی شامل ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان در ازای بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله باید پرداخت شود، نمایند.


در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.

برچسب ها: خودرو بورس کالا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر