ایبِنا بررسی کرد؛

خریداران این خودرو ۱۱۰ میلیون تومان سود کردند

کد خبر : ۱۴۶۷۹۵

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در بورس کالا ۶۵۰۰ خودرو عرضه شده است، که برای این تعداد خودرو ۳۰ هزار و ۲۷ نفر بعهبه رقابت پرداختند که در نهایت این خودرو با رقابت بالا معامله شد.


خودرو‌هایی که امروز در بورس کالا معامله شد، شامل خودرو‌های تارا دستی سفید، فیدلیتی ۵ نفره مشکی، فیدلیتی ۷ نفره سفید، ریسپکت مشکی، فیدلیتی ۷ نفره مشکی، فیدلیتی ۵ نفره سفید و ریسپکت سفید است.


بررسی قیمت‌های معامله خودرو‌ها در معاملات امروز بورس کالا نشان می‌دهد که قیمت خودرو‌های عرضه شده در بورس کالا به قیمت بازار آزاد بیش از گذشته نزدیک شده است.


در جدول زیر جزئیات معاملات خودرو‌ها را در بورس کالا مشاهده می‌کنید

 

خریداران این خودرو ۲۰ درصد سود کسب کرده اند

 


**تارا دستی سفید با ۷۹ درصد رقابت معامله شد


۵۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۹.۵۱ درصدی با قیمت ۴۶۰ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان فروخته شد.


قیمت تمام شده بدون احتساب خواب پول ۵۳۵ میلیون می‌شود و با توجه به این که این خودرو در بازار آزاد ۶۴۵ میلیون تومان قیمت دارد. خریداران این خودرو ۱۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰ درصد از خرید خود سود کسب کرده اند.


**فیدلیتی ۵ نفره مشکی با ۷۹ درصد رقابت معامله شد


۲۵۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۷۵۹ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۹.۴۷ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.


این خودرو در بازار آزاد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.


**فیدلیتی ۷ نفره سفید با ۸۶ درصد رقابت معامله شد


۲۵۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۸۶.۵۹ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون و ۴۵۶ هزار تومان فروخته شد.


این خودرو در بازار با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.


**ریسپکت مشکی با ۷۲ درصد رقابت معامله شد


۲۰۰ دستگاه ریسپکت مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۲.۷۷ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان فروخته شد.


**فیدلیتی ۷ نفره مشکی با ۹۸ درصد رقابت معامله شد


۲۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۹۸.۹۹ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۵۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.


**ریسپکت سفید با ۷۲ درصد رقابت معامله شد


۳۰۰ دستگاه ریسپکت مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۰.۳۱ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان فروخته شد.

برچسب ها: خودرو بورس کالا
ارسال‌ نظر
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
۰
همش دروع بگین از ماه پیش تا الان ۱۳۵ تومن گرونتر فروختین تو بورس دو روز قبل عرضه ماشین را گرون میکنید به صورت صوری بعد تو بورس گرون میفروشین خجالت اوره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
۰
سود کردن چه سودی شما بگید سودش چیه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
۰
چرا تارا را با قیمت بازار مقایسه کردند چرا با قیمت کارخانه مقایسه نمیشه که بگن ۲۰۰ تومان گران‌تر فروخته شد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
۰
اقا جان ما سود نخواستیم.
قیمت خودرو ، واقعی گردد. طوری که با قیمتهای جهانی یکسان شود. نه اینکه خودرو ۳ تا ۴ برابر جهانی باشد.
فیلم و پخش زنده
بیشتر