نوسان اندک قیمت طلای جهانی

نوسان اندک قیمت طلای جهانی
درانتظار نشانه‌های جلسه فدرال رزرو، قیمت طلای جهانی نوسان اندکی داشت.
کد خبر : ۱۴۷۰۴۶

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، روز سه‌شنبه طلا به میزان محدودی معامله شد در حالی که سرمایه‌گذاران از گرفتن تصمیم‌های بزرگ در آستانه داده‌های اقتصادی ایالات متحده که می‌تواند بر استراتژی افزایش نرخ فدرال رزرو تأثیر بگذارد، خودداری کردند. هر اونس طلا تا ساعت ۶:۱۵ صبح به وقت تهران با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۸۴۲.۳۷ دلار رسید و در محدوده ۴ دلار معامله شد.

بهای معاملات طلای آمریکا با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۸۵۲.۱۰ دلار رسید. نرخ‌های بهره بالا، سرمایه گذاران را از سرمایه گذاری در دارایی‌های بدون سود مانند طلا منصرف می‌کند.

به گفته یک استراتژیست: روند کاهشی قیمت طلا تا حدودی تثبیت شده در حالی که بازار‌ها بررسی می‌کنند که آیا قیمت گذاری مجدد فدرال رزرو کمی سریع پیش رفته یا خیر. شاخص دلار با افزایش ۰.۱ درصدی، شمش بر حسب دلار را برای خریداران سایر ارز‌ها گران‌تر کرد. هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۱.۷۶ دلار رسید، پلاتین ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۹۲۸.۲۶ دلار رسید و پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۵۰۷.۹۰ دلار رسید. هر سه فلز نزدیک به بالاترین سطح یک هفته‌ای که در روز دوشنبه به ثبت رسیده بود، سقوط کردند.

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر