به گزارش ایبنا، اسنپپی در هفتمین نمایشگاه ایران ریتیل شو که از دوم تا پنجم دیماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود، حضور دارد و در سالن ۶ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. این رویداد با حضور تولیدکنندگان در حوزههای مختلف مانند پوشاک، برندهای سرشناس، فروشگاههای آنلاین و آفلاین، فعالان صنعت خردهفروشی، شرکتهای ارائهدهنده سرویسهای پرداخت و خدمات مرتبط با فناوریهای مالی برگزار میشود.
ایران ریتیل شو در سالهای اخیر به محلی برای همگرایی فعالان صنعت خردهفروشی تبدیل شده است؛ جایی که فروشگاههای زنجیرهای و کسبوکارهای محلی در کنار شرکتهای فناوری، پرداخت و فینتک، درباره چالشهای عملیاتی، مدلهای همکاری و مسیرهای توسعه بازار گفتوگو میکنند.
اسنپپی در این نمایشگاه به معرفی مدلهای خرید اعتباری (BNPL) و شیوههای اتصال فروشگاهها به این سرویس میپردازد. حضور این پلتفرم در ایران ریتیل شو در ادامه فعالیتهای این شرکت در توسعه راهکارهای پرداخت اعتباری و گسترش همکاری با کسبوکارهای خردهفروشی انجام میشود؛ راهکارهایی که با هدف سادهسازی فرآیند خرید برای کاربران و ایجاد ابزارهای فروش منعطفتر برای پذیرندگان طراحی شدهاند.
در این چارچوب، غرفه اسنپپی فضایی برای تعامل مستقیم با فروشگاهها، برندها، توزیعکنندگان و فعالان در خردهفروشی فراهم کرده است تا ضمن معرفی سازوکارهای خرید اعتباری، درباره فرآیندهای اجرایی، شرایط اتصال فروشگاهها به خدمات اعتباری و تجربههای عملی پیادهسازی این مدلها تبادل نظر شود.
شایان ذکر است اسنپپی در این نمایشگاه در سالن ۶ حضور دارد. ایرانریتیلشو از دوم تا پنجم دی ماه در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود.