داتین

قرارداد همکاری میان داتین و وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور پیاده ­سازی سامانه مدیریت اموال و دارایی‌ها منعقد شد.

به گزارش ایبِنا، قرارداد همکاری میان داتین و وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور پیاده ­سازی سامانه مدیریت اموال و دارایی‌ها منعقد شد و به موجب آن، این وزارتخانه به جمع مشتریان داتین پیوست.

وزارت اقتصاد و امور دارایی در بهمن ماه سال گذشته، مناقصه‌­ای را با موضوع تولید سامانه نرم­‌افزاری و مدیریت اموال و دارایی برگزار کرد که داتین توانست با کسب بالاترین امتیاز از میان چندین شرکت مطرح در حوزه تولید نرم­افزار، برنده این مناقصه شود.

تولید، پشتیبانی و نگهداری سامانه مدیریت اموال و دارایی‌ها عنوان قراردادی است که به‌­تازگی میان داتین و وزارت اقتصادی و امور دارایی امضا و به موجب آن، مقرر شده است این شرکت در یک دوره زمانی سه ساله، سامانه مورد نیاز وزرات امور اقتصادی و دارایی را تحلیل، طراحی و پیاده سازی کند. همچنین پشتیبانی و نگهداری این سامانه از دیگر تعهدات این شرکت است.

­داتین به‌عنوان شرکتی پیش­رو در حوزه تولید نرم­افزار و راهکارهای جامع بانکی و مالی تا به امروز، طراحی و پیاده‌­سازی راهکارهای برنامه‌­ریزی منابع سازمانی (ERP) بانک‌هایی همچون پاسارگاد، گردشگری و سرمایه را در کارنامه خود دارد و با توجه به تجربه موفق خود در اجرای چنین پروژه‌هایی، تولید سفارشی سامانه مورد نیاز وزرات اقتصاد و امور دارایی را عهده­دار شد.

مجموعه سامانه‌های برنامه‌­ریزی منابع سازمانی داتین، یک راهکار مدیریتی مبتنی بر فناوری اطلاعات است که از مزایای آن می‌توان به یکپارچگی و گردش اطلاعات بین تمامی بخش­های سازمان از جمله مالی، تولید، انبار، منابع انسانی، زنجیره عرضه و مدیریت مشتریان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =