26 مرداد 1399 - 10:41

تمدید اعتبار سپهر کارت‌های نیمه اول سال ٩٩ بانک صادرات تا ١٤٠٠

سپهرکارت‌های منقضی شده شش ماه اول سال ٩٩ بانک صادرات ایران به مدت یکسال تا سال ١٤٠٠ تمدید شد.
کد خبر : ۱۱۷۱۱۹
بانک صادرات

به گزارش ایبِنا از روابط‌ عمومی بانک صاردات ایران، سپهرکارت‌های منقضی شده شش ماه اول سال ٩٩ بانک صادرات ایران با هدف تسهیل دریافت خدمت توسط مشتریان بدون مراجعه به شعب، به مدت یکسال تا سال ١٤٠٠ تمدید شد.


به گزارش ایبِنا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و در جهت مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تمرکز هرچه بیشتر بر خدمات بانکی الکترونیکی و همچنین تسهیل استفاده هموطنان و مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تمدید یک ساله تاریخ سپهرکارت‌های شش ماهه اول سال ٩٩، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون شبکه‌ای از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک صادرات ایران در هر شبانه روز را از ٣٠ میلیون ریال به ٦٠ میلیون ریال افزایش داد.


همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها (اپلیکیشن‌های موبایلی خارج از شبکه بانکی که امکان انجام تراکنش‌های پرداخت را فراهم می‌کنند) از جمله اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ»، از ١٠ میلیون ریال به ٣٠ میلیون ریال ارتقاء یافت.


بانک صادرات ایران با بیش از ٤٥ میلیون مشتری و بیش از ٢١ میلیون سپهر کارت فعال، حجم وسیعی از خدمات بانکی غیرحضوری را با استفاده از ابزارهای نوین خدمات بانکداری الکترونیک در سراسر کشور به هموطنان ارائه می‌کند.

ارسال‌ نظر
رضا رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
۰
سلام من تاریخ اعتبار کارتم ۰۲/۰۰ هست مگه بانک صادرات خودکار تا ۱۴۰۱ تمدید نکرده الان میخوام اینترنتی کیف پول (برنامه کیپاد) رو شارژ کنم میگه
تاریخ اعتبار کارت سپری شده
فیلم و پخش زنده
بیشتر