07 آبان 1399 - 10:47

هدف‌گذاری پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در چهارمحال و بختیاری

حجت‌اله مهدیان که به عنوان نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده ضمن بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی این استان از هدف‌گذاری پرداخت ۲۰۰میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۱۷۲
هدف‌گذاری پرداخت 200 میلیارد تومان تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در جلسه اشتغال این استان سخن می‌گفت با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی کشور از سال ۸۸ فعالیت خود را جهت کمک به تامین مالی بخش بسیار مهم اقتصاد کشور یعنی تعاونی‌ها و تسهیل اشتغال‌زایی آغاز نموده است و طی این سال‌ها توانسته است با دایر کردن ۴۵۰ شعبه در سراسر کشور، موفقیت‌های خوبی در تحقق اهدافش بدست آورد.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تسهیلات پرداختی این بانک در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۹۸ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان و در هفت‌ماهه امسال مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط شعب بانک در این استان پرداخت شده است.


وی اظهار امیدواری کرد که در صورت اولویت‌بندی دقیق طرح‌های متقاضیان تسهیلات، مقدار وام‌های پرداختی تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.


مهدیان ادامه داد: طبق اساسنامه بانک توسعه تعاون باید حداقل ۷۰ درصد تسهیلات را به بخش تعاون اختصاص دهد و بر همین اساس هم در سال گذشته از حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداختی و در سال جاری از ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات هدف‌گذاری شده، هفتاد درصد را به بخش تعاون اختصاص داده است و ما بقی نیز پرداخت خواهد شد.


شایان ذکر است مهدیان به همراه رییس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری طی این سفر از مجتمع گیاهان دارویی طلای معطر، زاگرس آذرش میعاد، مجتمع خدمات رفاهی و تالار پذیرایی طیب فرادنبه، مجتمع گلخانه‌ای بلداجی و شرکت منیزیم سفید دشت در شهرستان لردگان بازدید کردند و در جریان مسائل و مشکلات این شرکت‌ها قرار گرفتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر