09 اسفند 1399 - 12:13
مدیر شعب بانک توسعه تعاون خبر داد؛

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در استان مرکزی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: بانک توسعه تعاون ۱۰هزارمیلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در استان مرکزی پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۲۲۴۵۳
بانک توسعه تعاون 10هزارمیلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در استان مرکزی پرداخت کرده است

 به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی، وفایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد امیرالمومنین حضرت علی ابن ابی طالب (ع)وروز پدر، به تشریح خدمات بانک توسعه تعاون استان مرکزی در سال ۹۹ پرداخت.


وفایی در این نشست، بانک توسعه تعاون را به عنوان یک بانک صد درصد دولتی که در راستای حمایت از بخش تعاون کشور و درجهت نیل به تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد در سال  ۸۸ ومطابق سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی تاسیس شده، معرفی کرد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در ادامه با اشاره به این موضوع که مطابق اساس نام این بانک، ۷۰ درصد خدمات بانک (تسهیلات و...) مختص بخش تعاون و ۳۰ درصد نیز برای سایر بخش ها می باشد، افزود: در طی فعالیت بانک از ابتدای تاسیس توانسته گام های خوبی در زمینه تحقق برنامه های پیش بینی شده بر دارد.

این مقام مسئول  با اشاره به  سیاست های حمایتی و توسعه ای بانک توسعه تعاون افزود : بانک توسعه تعاون در استان مرکزی  به عنوان یکی از بانک های پرداخت کننده تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ،رونق تولید ، صندوق توسعه ملی ، صندوق نوآوری و شکوفایی توانسته عملکرد قابل قبولی در بین شبکه بانکی در استان داشته باشد.

وی با اشاره به پرداخت ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در قالب ۵۵۰۰ پرونده از ابتدای سال توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی گفت: این بانک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود  اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، کمیته امداد و بهزیستی بنیاد شهید و سیل زدگان ، مشاغل خانگی و همچنین تجهیز مدارس محروم استان  کرده است. عملکرد این مدیریت در پرداخت تسهیلات تکلیفی کمیته امداد و بهزیستی و قرض الحسنه ازدواج  و مشاغل خانگی از ابتدای سال بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد بوده که ما بقی در شعب در حال کارسازی و در شرف پرداخت می باشد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در تشریح عملکرد این بانک به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در استان مرکزی از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۲۳پرونده طی سال جاری و پرداخت ۷۱۰ میلیارد ریال با اشتغال تقریبا ۵۰۰ نفر در زمینه اشتغال پایدار روستایی از ابتدای طرح تا کنون بخشی از عملکرد بانک در زمینه طرح های بزرگ ملی است.



وفایی درخصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز گفت: طی سال جاری ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات  با نرخ ۸ تا ۱۲ درصد به این شرکت ها از محل تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی از سوی بانک توسعه تعاون استان مرکزی پرداخت شده که بر این اساس در حال حاضر رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در بانک توسعه تعاون متعلق به استان مرکزی است.

وی تصریح داشت: بانک توسعه تعاون بانکی جوان ، کارآمد و چابک می باشد که آمادگی تامین مالی بنگاه های اقتصادی را در همه  بخش های صنعت، کشاورزی، بازرگانی، مسکن و خدمات را دارا می باشد.همچنین زمینه بانکداری مجازی یکی از بهترین و امن ترین نرم افزارهای بانکی را در اختیار داشته که می تواند مطابق خواسته های مشتریان عزیز محصول ویژه ای تعریف کند.

گفتنی است بانک توسعه تعاون استان مرکزی با ۱۱ شعبه و ۳ باجه مشغول خدمت رسانی به تعاون گران و مشتریان گرامی می باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر