طلا قبل از انتخابات ایالات متحده سقوط می کند

روز دوشنبه در انتظار نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قیمت طلا کاهش یافت.
کد خبر : ۱۱۹۳۲۴
طلا

به گزارش ایبِنا به نقل ازسی ان بی سی، طلای اسپات ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۸۷۳.۸۷ دلار در هر اونس رسید. معاملات آتی طلای ایالات متحده با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۸۷۵.۰۰ دلار در هر اونس رسید.



در حالی که سرمایه گذاران منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سه شنبه بودند، روز دوشنبه قیمت طلا کاهش یافت.



شاخص دلار در برابر سبد ارزها ۰.۱ درصد بالاتر بود و باعث کاهش جذابیت طلا برای سایر دارندگان ارز شد.



جو بایدن دموکرات برتری ملی نسبت به رئیس جمهور دونالد ترامپ را دارد.



روز جمعه میچ مک کانل رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که هر بسته جدیدی برای کمک به ویروس کرونا باید در اوایل سال ۲۰۲۱مورد بررسی قرار گیرد، احتمالاً راه انداختن چنین قوانینی بلافاصله پس از انتخابات روز سه شنبه بسته شود.



موارد ابتلای جدید COVID-19 در اروپا در عرض پنج هفته دو برابر شده است و روز یکشنبه موارد کل ابتلای این منطقه را از نقطه عطف ۱۰میلیون نفر افزایش می دهد، و باعث می شود کشورهایی مانند انگلیس و پرتغال تعطیلی جدیدی را اعمال کنند.



روز جمعه کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده  اعلام کرد دلالان موقعیت طولانی خالص خود را با ۳۷۰۲ قرارداد به ۱۳۱۶۰۹قرارداد طلای کمکس در هفته منتهی به ۲۷ اکتبر کاهش دادند.



روز جمعه سهام گلد تراست اس پی دی ای آ، بزرگترین صندوق قابل معامله در بورس و پشتیبانی طلا در جهان، با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۵۷.۶۷ تن رسید.



هر اونس نقره با کاهش۰.۹ درصدی به ۲۳.۴۱ دلار رسید. پلاتین ۱.۵ درصد افت کرد و به ۸۳۶.۳۷ دلار رسید و پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۲۱۶.۰۵ دلار رسید.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر