29 فروردين 1402 - 21:18
حضور وزرای راه و شهرسازی و علوم انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای دانشگاهیان

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای دانشگاهیان
تفاهم‌نامه همکاری به منظور تامین خوابگاه دانشجویان متاهل، ساخت مسکن اعضای هیات علمی بین وزرای راه و علوم امضا شد
کد خبر : ۱۴۹۲۹۲

به گزارش ایبِنا، وزرای راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین به امضای تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه با هدف رفع نیاز‌های وزارت علوم در حوزه خوابگاه‌های متاهلان، مسکن اعضای هیات علمی، مسکن کارکنان و بازنشستگان اقدام کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه وزارت علوم تا پایان اردیبهشت ماه اراضی مورد نظر خود در استان‌های مختلف را در اختیار وزارت راه و شهرسازی می‌گذارد و مراحل ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار هدف وزارت علوم آغاز می‌شود.

همچنین مراحل الحاق و تغییر کاربری اراضی و صدور مجوز‌های مورد نیاز توسط وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل راه و شهرسازی در استان‌ها پیگیری خواهد شد.

در این جلسه موضوع واگذاری اراضی مازاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به وزارت راه و شهرسازی بر اساس ماده ۱۰ قانون نیز مطرح و مقرر شد اراضی که قابلیت واگذاری دارند در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد تا نیاز‌های جامعه هدف این وزارتخانه تامین شود.

وزارت راه و شهرسازی به منظور تامین مسکن کارکنان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی تا کنون به انعقاد قرارداد و امضای تفاهم‌نامه‌های متعددی اقدام کرده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر