ابزار‌های امنیتی جدید واتس‌اپ

ابزار‌های امنیتی جدید واتس‌اپ
متا اعلام کرد که از طریق اپلیکیشن واتس اپ ابزار امنیتی جدیدی را برای کاربران در هنگام دریافت پیام از شماره تلفن‌های ناشناس معرفی کرده است.
کد خبر : ۱۵۳۳۹۲

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، وب‌سایت «واپیتا اینفو» مرتبط با اخبار «واتس‌اپ» اعلام کرد که این برنامه برای اولین بار که کاربر پیامی از یک شماره تلفن ناشناخته دریافت می‌کند، صفحه ابزار امنیتی جدیدی را نمایش می‌دهد.

این سایت اعلام کرد که این ابزار‌ها «با بررسی نام نمایه، عکس و کد تلفن بین‌المللی، اطلاعاتی در مورد نحوه ایمن ماندن در چت ارائه می‌کنند».

این سایت بیان کرده است که اگر کاربر پیامی از یک شماره تلفن ناشناس دریافت کند، فرستنده از خوانده شدن پیام خود مطلع نخواهد شد مگر اینکه گیرنده با گزینه "پاسخ" یا "افزودن مخاطب به دفترچه آدرس" موافقت کند که حریم خصوصی و کنترل بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

سرویس پیام‌رسانی فوری واتس‌اپ چند هفته پس از شروع آزمایش، از راه‌اندازی قابلیت پیام‌رسانی ویدیویی کوتاه خبر داد و در هفته‌های آینده در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

واتس‌اپ که متعلق به متا است، در بیانیه‌ای در وبلاگ خود اعلام کرد که پیام‌های صوتی در واتس‌اپ با ارائه روشی سریع و ایمن، نحوه ارتباط افراد را تغییر داده است.

واتس‌اپ توضیح داد که می‌توان از پیام‌های ویدیویی برای پاسخگویی به چت‌ها در زمان واقعی استفاده کرد تا به صورت بصری آنچه را که می‌خواهند بگویند، از طریق یک کلیپ تا ۶۰ ثانیه بیان کنند.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر