17 مرداد 1402 - 08:28

پیام رئیس‌کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

پیام رئیس‌کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی هفدهم مرداد «روز خبرنگار» را به تمام خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.
کد خبر : ۱۵۳۷۳۱

به گزارش ایبِنا، محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» را به تمام خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

 

متن این پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ...

 هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» یادروز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم است؛ آنان که ارتفاع سطح فرهنگ و آگاهی‌بخشی، اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی در جامعه را همواره طلایه‌دارای می‌کنند و صداقت و امانت را برای پیشرفت و امیدآفرینی برای مردم سرلوحه کار خود دارند.

بدون تردید دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و آبادانی ایران عزیزمان، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، مجاهدت و آگاهی‌بخشی ممکن نمی‌شود. هفدهم مرداد، فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید والامقام «محمود صارمی» و همه شهدای اهل قلم، تلاش و همت صادقانه و حسن امانت داری شما بزرگواران در انعکاس رویداد‌ها و شفاف سازی وقایع را ارج نهیم.

امیدواریم که با نقش آفرینی هرچه بیشتر فعالان عرصه رسانه و کمک به شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و بیان حقیقت‌ها و دستاورد‌های امید‌آفرین، روز به روز شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور در حوزه‌های گوناگون به ویژه نظام بانکی باشیم.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه اهالی رسانه، صادقانه قدردانی می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما مجاهدان رسانه را در این عرصه مهم خواهانم.

محمدرضا فرزین
۱۷ مرداد ۱۴۰۲

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر