26 فروردين 1403 - 17:22

تعلیق پرواز‌های اتریش به سرزمین‌های اشغالی

تعلیق پرواز‌های اتریش به سرزمین‌های اشغالی
خطوط هوایی اتریش پرواز‌های خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآورد.
کد خبر : ۱۶۲۱۷۷

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از عمون، خطوط هوایی اتریش از تعلیق تمامی پرواز‌های تل آویو، اربیل و عمان تا فردا دوشنبه خبر داد.

 

سخنگوی شرکت هواپیمایی امارات هم امروز یکشنبه از لغو پروازها‌ به سرزمین‌های اشغالی ‌و نیز تغییر مسیر سایر مسیرهای هوایی خبر داد.

 

لغو پرواز شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی و کشورهایی دیگر پس از حمله دیشب موشکی و پهپادی ایران به سمت این رژیم ایجاد شده است.

 

این در حالی است که صبح امروز عراق، لبنان، اردن و رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حریم هوایی آنها پس از ساعت‌ها بسته شدن به دلیل حمله ایران از صبح امروز بازگشایی شده است.

 

شرکت هواپیمایی EL AL رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که پروازهای این شرکت انجام نمی‌شود و حداقل ۱۵ پرواز برنامه‌ریزی شده روز شنبه و یکشنبه خود را لغو کرده است.

 

این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای تاکید کرده است که پروازهای خارجی به مقصد پاریس، رم، بارسلونا، میلان، بوداپست، صوفیا، آتن، دوبی و مسکو همه لغو شده‌اند.سایر کشورها هم پرواز به سمت این رژیم را متوقف کرده‌اند، وال استریت گزارش داد که پروازهای هوایی سوئیس به سمت اسرائیل تا اطلاع ثانوی معلق شده است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر