31 فروردين 1403 - 12:43

دبیر انجمن سرمایه گذاران کیش: رویکرد دولت در منطقه سبب امیدآفرینی شده است

دبیر انجمن سرمایه گذاران کیش: رویکرد دولت در منطقه سبب امیدآفرینی شده است
رویکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به عنوان نماینده دولت در منطقه به یک پشتوانه ارزشمند برای سرمایه گذاران تبدیل شده است.
کد خبر : ۱۶۲۳۶۳

به گزارش ایبنا، «محسن قریب» در اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش که با حضور مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد و فعالان بخش خصوصی این جزیره برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی شریان اصلی اقتصاد جزیره کیش است و در سایه رفع موانع و حمایت از سرمایه گذاران، همه کیش و کشور از رونق اقتصادی حاصله منتفع می‌شوند.

وی با بیان اینکه اراده تیم مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش در حل مشکلات کیش باعث شده امیدواری کیشوندان وسرمایه گذاران به بهبود شرایط بیشتر شود، افزود: جزیره کیش نیازمند مدیران جسور است تا با صراحت و شفافیت از منافع کیش دفاع و نسبت به رفع موانع اقدام کنند و دراین مسیر انجمن کارآفرینان وسرمایه گذاران جزیره، همراه و حامی دولت در این مسیر خواهد بود.

دبیر انجمن سرمایه گذاران وکار آفرینان جزیره کیش درپایان ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های تیم مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش برای رفع موانع سرمایه گذاری، ضمن بهبود شرایط برای فعالیت سرمایه گذاران قدیمی کیش، انگیزه لازم برای حضور سرمایه گذاران جدید نیز فراهم شود.

به گزارش ایرنا، ایجاد باشگاه سرمایه گذاران کیش با محوریت تعامل مستقیم با مدیران ارشد منطقه آزاد در این جلسه مطرح شد که با استقبال بخش خصوصی همراه بود.

لازم به ذکر است در اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش، موضوعات شهرک‌های صنعتی، گلخانه‌ها و یکی از پروژه‌های مسکونی مطرح شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر