30 خرداد 1396 - 15:05

۴۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال معوقات بانکی وصول شد

سخنگوی قوه قضاییه با اعلام وصول ۴۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از معوقات بانکی، بیان داشت: این اقدام با همکاری سازمان ثبت انجام شد.
کد خبر : ۷۱۳۵۳
غلامحسین محسنی اژه‌ای

به گزارش ایبِنا، غلامحسین محسنی اژه ای با اعلام وصول ۴۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال معوقات بانکی، گفت: در سال گذشته با همکاری سازمان ثبت ۴۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال معوقه بانکی وصول شده است.


سخنگوی قوه قضاییه افزود: درباره پیگیری معوقات بانکی در سال های قبل اقدامات خوبی انجام شد و قوه قضاییه قدم های خوبی را برای بازگشت این معوقات به بانک ها برداشت. وی همچنین از ابطال ۲۵۹ مصوبه دستگاه های اجرایی در دیوان عدالت اداری طی سال ۹۵ خبر داد.


محسنی اژه ای بیان داشت: اگرچه تلاش های بسیار خوبی در سه قوه و به ویژه قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی شده، اما به خودمان در این برخورد نمره بالایی نمی دهیم. وی افزود: حقیقتا قوه قضاییه، دولت و مجلس در پی برخورد با این مفاسد هستند، اما آیا موفق شده ایم به اینکه مفاسد اقتصادی و یا اجتماعی نداشته باشیم؟


وی گفت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که از سه قوه در آن حضور دارند تصمیمات خوبی می گیرد و پرونده های ملی و سنگین را بررسی کرده و آسیب شناسی های خوبی هم در آنجا می شود، اما حقیقتا نمی توانیم نمره بالایی به خودمان و سایر دستگاه ها بدهیم.


برچسب ها: محسنی اژه ای
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر