31 خرداد 1396 - 12:10

پیشخوان های شهرنت از موفق‌ترین ایده‌های بانکی در سال‌های اخیر

رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر، با اشاره به خدمات رسانی ۳۱ پیشخوان شهرنت در این منطقه گفت: راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت یکی از موفق‌ترین ایده‌های بانکی در سال‌های اخیر بوده است.
کد خبر : ۷۱۳۵۹
بانک شهر
به گزارش ایبِنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، صفر صلاحلو با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرنت‌های بانک شهر با کاربرد واریز و پرداخت آنلاین، انتقال وجه نقد، افتتاح حساب و تهیه انواع کارت هدیه، تمام قابلیت‌های خدمات نوین بانکی را شامل بوده و نقش موثری در افزایش دقت محاسبات بانکی، صرفه‌جویی در زمان و تکریم مخاطبان بانکی داشته ‌است.

وی خاطرنشان کرد: پیشخوان‌های شهرنت، به خوبی توانسته‌است در رویدادهای مختلف اجتماعی، از قبیل نمایشگاه‌های کتاب و جشنواره‌های فرهنگی و همچنین روزهای پرتردد نظیر بازگشایی مدارس و سال نو، در خدمت سهولت و راحتی شهروندان باشد.

رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر، با اشاره به افزایش استقبال عمومی از شهرنت‌ها، تصریح کرد: نمونه بارز خدمات پیشخوان‌های شهرنت در عتبات عالیات کشور عراق بوده که علاوه بر خدمات رایج بانکی، قابلیت صرافی آنلاین را نیز داراست.

صلاحلو خاطر نشان کرد: بانک شهر با فعالیت ۱۱ شعبه در منطقه ۲ کشور شامل سه استان آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل است و از مجموع ۱۱ شعبه در منطقه ۲ بانک شهر، هشت شعبه در آذربایجان‌شرقی، دو شعبه در آذربایجان‌غربی و یک شعبه نیز در استان ادبیل فعالیت دارد.


 
 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر